Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) , rondje naast de fiets... maar niks bijzonders omdat ik dat niet prettig vind , het besef dat ze pijn heeft wordt steeds groter.russel schreef:De wijze les die ik heb gehad met mijn paard is dat je op je gevoel moet afgaan. Jij als eigenaar/verzorger "weet" gewoon dat er wat is en als je gevoel zegt het zit daar en daar, zul je er niet snel naast zitten.
oke staken kon nog karakter zijn, maar de rest.... 
) en anders kan je nog naar de kliniek van Erik laarakker gaan, daar heeft steffi vroeger ook gewerkt, al heb ik zelf geen ervaring met Erik L. maar wel positieve ervaringen met steffi, wat mijn god wat zat Q in de kreukels, en wat issie veranderd zeg 

) en ik kan haar elk moment laten halthouden. Stoer wel. Alleen linksom moet ik haar een stuk meer achter haar broek zitten want ze sneakt dan zo weg dat ze om kan draaien en weer rechtsom gaat. Vandaar ook dat ik rechtsom gefilmd heb , linksom met een sneaky poonie had geen fatsoenlijk stabiel en redelijk gepositioneerd filmpje opgeleverd 

)