dwergveulen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

haboshof

Re: dwergveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:49

Soms worden ze wel eens te koop aangeboden op de Zuidlaardermarkt. De hele dag vergaapt het publiek zich aan zo'n beestje en het commentaar is niet van de lucht. Ik snap niet dat zo'n diertje op die manier ook nog te kijk wordt gezet op een paardenmarkt.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:46

Jee Haboshof, krijg bijna tranen in mijn ogen bij het idee........
Bah, dan zou ik bijna zeggen: kom maar hier hoor , ik zorg wel voor je...
Maar dat kan ik niet.
Blij dat ik niet op de markt kom.
Mede door dit soort dingen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:09

idd... met dat soort dingen heb ik al snel dat ik een aankoop doe die ik niet van plan was

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 21:34

haboshof schreef:
Soms worden ze wel eens te koop aangeboden op de Zuidlaardermarkt. De hele dag vergaapt het publiek zich aan zo'n beestje en het commentaar is niet van de lucht. Ik snap niet dat zo'n diertje op die manier ook nog te kijk wordt gezet op een paardenmarkt.

Inderdaad. Ik heb op paardenmarkten wel eens dieren gezien en die waren er zo slecht aan toe, dat het leven een en al lijden was. En dan ook nog zoiets vermoeiends als op een markt staan. HEEL HEEL wreed. Je zou denken dat ze dan terug zaten in de middeleeuwen of in een achterlijk land als pakistan waar ze nog zo met dieren om gaan. En de AID doet niets!