De eigenaar zal waarschijnlijk niet naar het dier omgekeken hebben
Maar het is erg verrot dat ze meteen me voor penny aanzien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Blue_Star schreef:Maar het is erg verrot dat ze meteen me voor penny aanzien

Blue_Star schreef:Sluit dit topic maar,ik zeg enkel wat ik gehoord heb
.Blue_Star schreef:Ik zeg niet dat het verhaal waar is,ik zeg enkel wat ik gehoord heb
ellepel schreef:het zou misschien toch kunnen:
paard heeft misschien een zeer oude deken op die erg vuil is, en niet ademend is, tel daar dan nog bij dat de deken misschien wel veel te dik is, waardoor het dier enorm staat te zweten.....
dag in, dag uit...dan gaat zo'n lichaam natuurlijk enorm oververhitten, en krijgt het dier uitvals verschijnselen van o.a. de nieren en de lever die zijn avfalstoffen niet meer kwijt kan...
dan kan ik me er wel wat bij voorstellen..
maar dan mag de eigenaar wel flink op zijn donder hebben.... }>
Citaat:zouden mensen ook kanker krijgen omdat ze kleren aan hebben ???.*
nadita schreef:Margreet schreef:En als je 'm te strak aansingelt, dan valt hij in 2 stukken
Je gelooft het of niet, maar dat is mij laatst bijna gebeurt!

Prisca schreef:Blue_Star schreef:Ik zeg niet dat het verhaal waar is,ik zeg enkel wat ik gehoord heb
Komt omdat je het verhaal gelijk gelooft en je zelf ook gelijk de deken eraf haalt. Als je weet dat je paard verder gezond is waarom dingen veranderen?. Zelfde als er hier een paard doodgaat met onweer haalt iedereen uit domme paniek zijn paard binnen.
Dit komt nu eenmaal erg pennyachtig over niet perse gemeen of zo.
,in de natuur dragen ze ook geen 

Mendiej schreef:Haha, moest toch wel lachen toen ik dit las
Waarschijnlijk heeft dat paard een een of andere bacterie gehad waardoor er een orgaan mee kapte ofzo.. Meestal worden verhalen zo overdreven. En het kan van iemand komen die tégen dekens is, dus anderen gaat bang maken oid
Maargoed, het klinkt een beetje onlogisch als je dan bedenkt dat er dan wel heel veel paarden daaraan dood zouden zijn gegaan
@ TS, je zegt in je eerste bericht: "Meteen heb ik mijn verzorgpaard zijn vliegendeken en vliegenmasker afgehaald.. en als ik er over nadenk.. ze hebben verdraaid gelijk!"
btw.. een (normale) vliegendeken heeft gaatjes.. volgens mij een deken die één en al ademt!!

Blue_Star schreef:Nu zie ik pas dat ik het eigenlijk geloofde
Ik doe zoiets nooit meer
Nu kan ik erover nadenken

Citaat:Wel zegt ze ook dat ze het warmer hebben met deken
Mmhz,weet het toch niet,paarden die er veel last van hebben gaan het warmer hebben dan paarden die een deken ophebben aangezien zij zonder moeten lopen
Blue_Star schreef:Mensen,ik zeg gewoon wat ik gehoord heb
Ik geloof niet dat het verzonnen is,wél dat het paard iets mankeerde
De reden dat ik de deken er heb afgehaald is omdat ik het niet nodig vind,in de natuur dragen ze ook geen