Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wendytjeG schreef:Ik weet niet wat voor opleiding je doet, maar is het niet handiger om van te voren in je onderzoek na te denken over factoren die een rol kunnen spelen, en dat je eventueel bijvoorbeeld een aantal stallen af gaat waar juist veel verschillende paarden staan?
Denk even aan de methodologie... het zou zonde zijn als je resultaten minder sterk zouden zijn door een foute onderzoeksmethode.
wendytjeG schreef:Succes ermee dan!
Ik kan je nu helaas niet helpen, maar is het een idee om bijvoorbeeld eens een stoeterij te bellen of je eens langs mag komen?
Ania schreef:Wij heben 19 friezen, en het valt me op dat de nerveuze paarden het meeste last hebben van de vliegen, waarvan ook nog eens toevallig bijna allemaal van dezelfde vader!
Terence schreef:Ania schreef:Wij heben 19 friezen, en het valt me op dat de nerveuze paarden het meeste last hebben van de vliegen, waarvan ook nog eens toevallig bijna allemaal van dezelfde vader!
Kijk, dit vind ik nu uitermate interessant!!
Zou jij mee willen werken? Hetzij om een paar formulieren in te vullen hetzij dat ik bij jou langs kom?
Ik hoor graag van jou!