ziektekostenverzekering?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: ziektekostenverzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 07:24

ik heb alles uitgebreid verzekerd, maar toen ik ze aan de foon had, zeiden ze al dat ze hokus pokusdokters niet vergoeden... ik heb al een boze mail gestuurd, bellen durf ik niet (ik zal nooit iemand bellen, dat vind ik doodeng) dus ik ga een briefje sturen al sik niets op de mail terug hoor

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 08:35

Das een slap excuus van ze om gewoon niet uit te keren, want ze is gewoon een DA.

miekedar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 13:32

hey SMurf, kan je niemand voor jou laten bellen? Eventueel een vriend of misschien wel de DA? Het gaat tenslotte toch over wat geld en je betaald er toch voor. Ik versta je wel hoor, ik bel ook niet zo graag ik zal ook altijd per mail of zo proberen.
Je moet echt doorbijten je hebt er potverdorie recht op!!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 13:44

de zaak is afgedaan, er staat op het fomulier dat ie kreupel was en kreupelheden worden alleen vergoed als het door een ongeluk komt ofzo, nu is hij achterover geklapt 2 jaar geleden,maar dat heb ik dus toen niet gemeld bij de AMEV omdat ik toen niet wist wat voor gevolgen het later zou hebben. Dus als je paard valt, of zo, direct melden bij de verzekering en direct een DA laten opdraven.

Ik heb de AMEV bedankt voor 3 jaar lang niets vergoeden op per eerstvolgende vevaldatum opgezegd..... ik ga toch niet verder met de reguliere DA, ik blijf toch in het alternatieve circuit en ik heb dus niets aan ze