Welke alternatieve 'arts' is tevens regulier DA?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke

Re: Welke alternatieve 'arts' is tevens regulier DA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:39

Ik zou je Rodinde Hoogenraad sterk aanraden. Die heeft zelfs mijn hopeloos gevalletje Kaminka na anderhalf jaar tobben weer aan het lopen gekregen!!

Bovendien zijn de luchtwegproblemen met 1 behandeling acupunctuur verdwenen, ben er nog stomverbaasd over!

Mocht je een telefoonnummer willen, pb dan even. Het is een leuk, nuchter, aardig mens, echt heel betrokken en niet zweverig.

Goed trouwens dat je met Fitz toch nog een keer iets wilt proberen, petje af hoor!! Ik weet wat je allemaal al gedaan en doorstaan hebt.....

O, dit is de site van Rodinde en haar partner Albert van Unen: www.paardenkliniekvinkega.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 13:15

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 08:41

Fitzroy schreef:
Maar kun je in K'broek ook meteen naar een bepaalde arts vragen? Want ik heb geen zin om na 9 maanden regulier dokteren opnieuw het hele circuit in te gaan.

Als jij zegt dat je na lang dokteren graag een afspraak wilt maken met Rodinde bij hun op de praktijk omdat dat voor jou het dichtst bij is, neem ik aan dat dat kan. Zij is daar niet continu, komt alleen 1 dag in de week ofzo, of op afspraak, dus je kunt eventueel ook gewoon haar eigen praktijk bellen (als ze die heeft) en een afspraak met haar maken op de praktijd ik K'broek.