Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Memuska krijgt sinds maart een schep knoflook onder haar eten. Verder was ik haar aan het begin van de zomer en halfweg ook nog een keertje met citronella shampoo, waarna ik haar afspons en dan nog een keertje met een azijnspons nawrijf (als het niet helpt tegen de vliegen tant pis, ze glimt iig mooi
). Ik spray haar in met een selfmade product van kruidnagelthee, citronella en appelazijn en verder staat ze met een deken en masker, maar dat is voor een jaarling natuurlijk niet echt ideaal.
Antheman schreef:Van hertshoornolie blijven ze wel weg hoor!
menske schreef:Ik geloof dat ik die atex daasspray ook maar eens ga proberen.
Het spul werkt gewoon heel goed op Amigo.....
bubbels schreef:Ik verkoop Atex, dus ik ben wel verdacht natuurlijk, hahahaha.![]()
mijn paardheeft er nog niet zo,n last van maar ik ga deze zeker uit proberen
udinae schreef:rode paprika pureren in een blender heet water er op gooien ff laten staan dan met een zeef de drab er uit zeven dat je alleen het vocht nog over heb en dat op je paard sprayen schijnt goed te werken tegen dazen en vliegenmijn paardheeft er nog niet zo,n last van maar ik ga deze zeker uit proberen
masja schreef:udinae schreef:rode paprika pureren in een blender heet water er op gooien ff laten staan dan met een zeef de drab er uit zeven dat je alleen het vocht nog over heb en dat op je paard sprayen schijnt goed te werken tegen dazen en vliegenmijn paardheeft er nog niet zo,n last van maar ik ga deze zeker uit proberen
Dat ga ik testen op de schimmel bij ons op stal. Zou ie dan roze of oranje worden? Gna gna }>
Peachy schreef:Ik heb ergenst gehoord dat shampoo met aleo vera ook zou helpen?