hamadryada schreef:http://www.bcfi-vet.be/nl/texts/NRESPOL1AL2o.lasso
hier vind je meer info (nl. clenbuterol is het werkzame bestanddeel van Ventipulmin)
Zo even mijn Latijn opgefrist
Ik vind de bijwerkingen behoorlijk heftig. Ik heb Gamier net gelongeerd en hij was echt hieperdepiep (hyper actief). Hij is heel nerveus en begon na een min. of 10 (let wel stappen en minsschien 2 min. draven!)te zweten als een gek. Zo erg heb ik het nog nooit bij hem gezien de druppels stonden op zijn voorhoofd....
Ook plast hij nu ineens verschrikkelijk veel. Zijn stal was echt doorweekt. Ik heb Gamier nog nooit zien plassen (het is een privé plasser
) Maar alleen vandaag heb ik hem 2 keer uitgebreid zien plassen.......Zo toch maar weer even de DA bellen.....
). Ik hoop dat ik dan wel het lek een beetje boven water heb. Anders wordt het een onrustig ritje......
ik haalde hem zijn box uit en hij was helemaal opgefokt en schrikkerig en angstig. Ik belde mijn DA en die zei dat dat idd bijwerkingen zijn van ventipulmin en dat ik de dosis met 1 of 2 pompjes moest verlagen. Dat heb ik gedaan en toen heeft hij die bijwerkingen gelukkig niet meer gehad. Ik ben niet echt kapot van ventipulmin.
.