Het verhaal:
En door het rijden schiet die wervel scheef.
Hij staat nu onder zware pijnstillers en nu kan hij zijn hoofd weer vooruit steken en redelijk naar rechts kijken.
Dierenarts en fysio hebben aangegeven dat ik het weekend moet afwachten en hopen dat het vanzelf weer recht komt, is dat niet zo moet het goed gezet worden.Maar ze hebben dus aangegeven dat ik er niet op moet rekenen dat ik er nog op kan rijden omdat door het rijden die wervel verkeerd komt te staan. Het enige wat hij zal kunnen is aan de lange teugel stappen.
Mijn paard is eind maart net 4 geworden en vind het dus geen zak aan om alleen maar te stappen, bij elke verkeerde beweging die hij maakt kan het mis gaan (dus ook als hij los staat) Ook vertelde ze me dat hoe ouder hij word hoe erger het zal worden en het voor hem dan niet eens meer fijn is om op de wei te staan en dan is het niet eerlijk om hem te laten leven en zal ik hem moeten laten inslapen
Nu ben ik dus op zoek naar mensen die het zelfde met hun paard hebben mee gemaakt, of iets wat er op lijkt of mensen die paarden van andere kennen die het hebben mee gemaakt en wat die mensen er aan gedaan hebben.
Ik probeer zoveel mogelijk informatie te winnen over dit soort gevallen om te kijken of ik mijn paard kan helpen.
Het maakt niet uit wat het kost, als het maar helpt!
informatie op internet is ook welkom, alles wat er maar op lijkt hoor ik graag.
Ik hoop op deze manier te kijken of ik mijn paard nog kan helpen.