Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tittel schreef:shana schreef:bachbloesems heb ik al geprobeerd en dat helpt inderdaad
ik ben ook met hem bezig volgens parelli en emiel voest en sindsdien krijg ik contact met hem
Als je door deze methodes wel contact kunt krijgen met je paard is het dus geen vorm van autisme. Autisme is niet op te lossen door een andere manier van omgaan. Wees daarom dus blij (geen autisme). Maar er is dus wel iets anders aan de hand.
shana schreef:geloof jij in meervoudige persoonlijkheden bij paarden , die ze creeren na traumatische ervaringen?
).
).
gijsenkim schreef:Ik weet wel zeker dat er autistische paarden zijn, of in iedergeval paarden die niet alle aansluitingen goed hebben zitten in de bovenkamer![]()
![]()
SanderP schreef:
Je moet niet zo lacherig over autisme doen. En autisme is niet zomaar iets waarbij alle aansluitingen niet goed zitten in de bovenkamer. Autisme is iets veel serieuzers en veel gecompliceerders. Maar als jij er zo op reageert, zal je er ten eerste wel geen ervaring mee hebben en ten tweede zal je er al helemaal niets van snappen.
Mensen die er zo op reageren missen eerder zelf een aansluitinkje in de bovenkamer....
SanderP schreef:Als je écht iemand zou kennen die goed autistisch is, zou je er niet zo over spreken.