Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
loulou schreef:
prisca: zoals ik hierboven al zeg ik bij loulou wel duidelijk verschil te zien met medicijnen.
mijn DA zei ook dat er een mogelijkheid was in te spuiten, maar dit is vrij prijzig en ook daarbij is niet zeker dat het werkt (ik geloof een kans van 70% dat het werkt)
ook moest het eens in de zoveel tijd opnieuw en kan dat maar een beperkt aantal x (geloof 5/6 x)
daarom hebben wij besloten het eerst met medicijnen te proberen.
denk dat ik toch maar bij deze medicijnen blijf. hiervan weet ik dat het werkt en eigenlijk is alles duur wat ik hierboven lees.
Prisca schreef:Ik heb de mijne laten inspuiten op 4 kogels. Ja je leest het goed alle 4. De atrose was op alle 4 even slecht/goed en wilde niet het risico nemen dat ik een paar weken later met een ander been zat.
Ik heb erna 2 weken rustig aan moeten doen en nu kan ik alles weer doen. De inspuiting en alle foto's en eenhalve dag werk van de da (kreupelheids onderzoek enz..) heeft mij totaal zo'n 700 eurp gekost.
Ik heb al eens eerder achter een gewricht laten inspuiten en vond het bedrag reuze meevallen.
Ik denk zelf dat ik met inspuiten meer garantie heb als met medicijnen en denk als je alles bij elkaar optelt je goedkoper met inspuiten bent.
Het is nu zeker een half jaar geleden en hij is erna geen pas meer kreupel of onregelmatig geworden en ik geef hem er niets voor. Ik spring alleen nu niet meer.
Ik denk dat het slagingspercentage met inspuiten veel hoger kan altijd mis gaan maar met medicijnen is het slagen nog veel lager.

loulou schreef:[
maar met de medicijnen die ik nu geef loopt ze prima. de DA raadde me aan pas als het erger werd in te spuiten.
en stel dat je elk jaar nieuw moet inspuiten ben je dus elke x dat bedrag kwijt. en over een jaar of 6 zit je dan met een nieuw probleem omdat inspuiten niet meer helpt....
(of ik moet het helemaal verkeerd begrepen/onthouden hebben)
[/quote]
Letizia schreef:Loulou, hoeveel schepjes Primeval geef jij dan per dag? Want Cortaflex is in vergelijking echt voordeliger (ik koop het in Engeland waar het goedkoper is dan hier in Nederland)