wat zou dit kunnen zijn? (foto´s)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

santos

Re: wat zou dit kunnen zijn? (foto´s)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:13

mIJN PAArd heeft volgens mij precies het zelfde. Het gaat elke keer weer vanzelf over. Toen de da er eens was , dit aangekaard en ik kreeg er sebasil voor(is uit de handel , maar kreeg het toch, in 3 aangepaste porties) Zij zei dat het w.s. schhurft mijt was. Het hielp wel op dat moment, maar van dit voorjaar had ie het weer en het is zonder behandeling overgegaan.
Wat die schurft mijt betreft: hij heeft het altijd op zijn voorpijpen. Ik borstel hem met dezelfde borstels overal en ons andere paard ook. Het is nog nooit uitgebreidt en ons andere paard heeft het ook nog nooit gehad. Ik houd het zelf maar op een verharings probleem, het gaat ook nog eens vanzelf over. ( mijn smid zij eens dat het w.s van het zweten kwam, ik hem dit elke dag afspuiten, maar het kwam gewoon tevoorschijn, tijdens het verharen.)

succes Haha!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:50

Hebben onze paarden ook. Gaat er gewoon af na een tijd Verward Als je het allemaal goed losgekamt hebt verdwijnt het. Bij ons komt het pas trug tegen na de winter.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:55

Mijn oude paard had elk jaar in de winter zo'n plek op z'n achterbeen (onderbeen). Was een beetje vettig ook. Ik waste t altijd met imaverol, en dan ging t weg. Alleen t jaar daarna kwam t altijd weer terug. Weet tot op de dag van vandaag niet wat t geweest is. (was ook maar een klein plekje, en ze had er verder nooit last van)