Ik wens jullie veel creabea tijd toe !!

Ik heb al zo lang gesukkeld met mijn merrie dat ik die 50 euro er graag voor over heb, en heb nu drie netjes voor dat geld, dus zo duur vind ik het niet hoor.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zabbie schreef:bij mijn merrie past ie perfect, misschien had je een andere maat moeten nemen.....
gamble schreef:Heeft iemand misschien een foto?
Jura schreef:Antheman, ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n netje! Ik zou er wel graag één bij je willen bestellen!
Gamble, volgens mij mag je er geen wedstrijden mee rijden. Maar als jouw paard er binnen meer last van heeft dan buiten, zou het dan niet wat anders zijn?
Mieke schreef:In de Bit las ik een tip van iemand die had een kraaltje aan een veter gebonden en deze aan de neusriem gemaakt zo dat het kraaltje precies tussen de neusgaten hangt. Dit zou het kopschudden ook doen verminderen. Of het werkt?? Ik zou het niet weten! Het kost weinig geld om het uit te proberen, dat is wel weer een voordeel.
kim25 schreef:ook Ik denk dat als je tegen de jury verteld bij de dressuur wat er aan de hand is dat er ook geen problemen tegen zijn..
groetjes
zzzz schreef:Ik heb ook geprobeerd om dispensatie te krijgen voor zo'n netje. Maar zoals al gezegd dat lukt alleen voor het losrijden. Daar heb je dus niks aan. De bond zegt gewoon doodleuk dat je paard niet geschikt is om wedstrijden te rijden als je zo'n netje nodig hebt. Nou ja, wedstrijden zijn niet heilig maar jammer is het wel.
Nog een vraag: een stukje terug had iemand het over bijenpollen. Dat zou helpen tegen het headshaken. Kan diegene daar wat meer over vertellen. Wat wordt er bedoeld met bijenpollen, hoe geef je dat en hoeveel moet je ervan geven. Hebben meerdere mensen hier ervaring mee?