Karperrug

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Re: Karperrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 09:25

Als ik zo de foto's bekijk is dat idd geen karperrug, eerder een weinig bespierde reet met een sterk ontwikkelde croupe.
Mijn vorige rijpaard had dat ook, ik kreeg hem met puntig kontje. Toen ik hem wat meer aan het werk zette leek het veel minder, omdat hij bespiering rondom de lendenen en op zn kont kreeg.
Rugproblemen had hij niet en hij kon goed dressuur lopen. Buitebritten konden hem niet lang genoeg zijn.
Was dus niks medisch, gewoon een schoonheidsfoutje.
80 kilo kan imo best op een stevig gebouwde pony.
Kortom: Ik wens je veel plezier met deze pony, lekker aan het werk zetten, dan trekt het voor het oog wel weg ( omdat er dus bespiering omheen komt )

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 10:57

wow wat ziet zown karper rug er eng uit :S

met die koliek aanval zou ik wel goed een da zijn mening erover geven, of het verstandig is, maar als het klikt en je kan er mee doen wat je wilt, gewoon doen!

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 17:09

Tja het gaat al niet meer door.
Krijg ik 2 mailtjes, dat ze een ander paard gekocht hebben en dat hij snel weg moet en dus ook niet meer op proef mag. En dat er mensen zijn die hem willen hebben en meteen kunnen ophalen. Dat ik dus snel moet beslissen. En het tweede mailtje dat ik niet meer hoef te bellen want hij is al weg.
Beetje verdacht en asociaal eigenlijk.
Maar goed. Ik ga wel weer op zoek naar een ander paardje.

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 21:56

Allegra schreef:
Tja het gaat al niet meer door.
Krijg ik 2 mailtjes, dat ze een ander paard gekocht hebben en dat hij snel weg moet en dus ook niet meer op proef mag. En dat er mensen zijn die hem willen hebben en meteen kunnen ophalen. Dat ik dus snel moet beslissen. En het tweede mailtje dat ik niet meer hoef te bellen want hij is al weg.
Beetje verdacht en asociaal eigenlijk.
Maar goed. Ik ga wel weer op zoek naar een ander paardje.

jammer maar helaas.. veel succes met zoeken naar een ander paardje