Dewi schreef:Ik geloof dus niet in aardstralen. Voordat je aan zoiets gaat denken, lijkt het me verstandig om eens heel goed na te denken. Misschien dat er ook bij jouw paard een verhaal aan vooraf ging!
Bedoelde je mijn paard of het paard van TS? Bij de mijne is er in ieder geval geen verhaal aan vooraf gegaan. We hebben hem in die periode nog volledig binnenstebuiten laten keren om eventuele medische oorzaken uit te sluiten, maar er was niets aan de hand. Verder waren zijn 'leefomstandigheden' daar gelijk aan de oude en nu weer huidige stal. Buiten dat was mijn paard dus niet de enige met problemen. In die hele stalgang stond werkelijk niet 1 paard dat niks mankeerde.
Overigens is mijn paard een rustige, zeer brave ruin en was hij destijds 10 jaar. Gewoon een zeer makkelijk en braaf door iedereen te rijden paard met een heel stabiel karakter. Geen jong beest dus dat nog weinig kende of iets dergelijk en ook geen paard met een verhaal (heb hem rechtstreeks van de fokker).
) 
En nu weet ik dus sindskort dat uitgerekend onder die hoefslag een ader door loopt.