Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SpeedyCorsa schreef:ja dat is een idee, dan kun je eens kijken hoe hij loopt. Ik ben benieuwd, hou je ons op de hoogte!?
Dus maar ff zonder zadel erop gekropen,stap ging goed,dus deed ik een klein drafje,nou dat ging dus niet goed
hij zakte door zijn benen en was schrikkerig,hopeloos er maar afgestapt 
weer zag ik het ff niet zitten en ben ik gestopt
)
ik kon een paar figuren uitvoeren
)en later zei zelfs de eigenaar een galopje te proberen
hij was beetje euhm wild 

Blue_Star schreef:Is het goed om zonder peesbeschermers en bandages te rijden?Of weten jullie misschien een alternatieve oplossing hiervoor??
PartTwo schreef:Blue_Star schreef:Is het goed om zonder peesbeschermers en bandages te rijden?Of weten jullie misschien een alternatieve oplossing hiervoor??
Ik ben blij voor je dat het weer wat beter gaat Ik zou wel met peesbeschremers rijden want als die bijv struikeld en hij raakt een pees zit je dalijk met een peesblessure, en dat is ook niet echt fijn. en ik zou idd een hoefsmid naar zn voeten laten kijken misschien zijn ze wel veel te lang.
Succes ermee.

PartTwo schreef:Galoppeer je wel als je zelf rijd?
PartTwo schreef:o ok en anders had je altijd eerder kunnen stoppen met galloperen...
PartTwo schreef:Ja dan kan je idd het beste niet meedoen.
Kafue schreef:Komische dierenarts. Een paard zakt nooit zomaar door zijn achterhand en ik denk ook neit dat wat vitaminetjes hem zouden helpen.
Ik zou om alles uit te sluiten met het paard naar de andere DA gaan. Artrose kun je alleen met nader onderzoek en fotos zien. het paard van een vriendin heeft ook artrose maar zakt niet door zijn benen loopt taktonrein.
Dus een andere DA erbij halen.
Sucses en sterkte
dus nee,hij mag niet rondlopen,hij mag niet rollen en vandaag blijft hij binnen,maar dan STAP ik er echt mee hoor!!
gina2003 schreef:Wat bedoel je met wandelen?
Erop of ernaast?
Ik zou hem nu gewoon even op rust laten staan, en zeker geen 2 tot 4 uur gaan wandelen, misschien een half uurtje of zo, gewoon op de harde grond, als dit mogelijk is, en hij gene last heeft van het gedreun in zijn been, anders zou ik gewoon een half uurtje in de bak gaan Wandelen, dus niet erop, laat het beentje maar goed even rusten, ook niet draven of zo, hou hem maar even rustig!