Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jannepauli schreef:Dierenartsenpraktijk De Vallei: 033-2863276
Gert Jan den Heijer ******( Een van deze nummers is van een andere arts Tobias, weet niet helemaal zeker welke van de twee voor Gert-Jan is)
Succes!
dan is enige kritiek toch wel op z'n plaats!Citaat:En helaas had de dierenarts slecht bericht voor me..mijn paard heeft een zenuwaandoening waardoor hij aan de achterhand verlamd raakt
Citaat:Je doet wel een beetje wijs JannePauli, eerst al met die mobiele nummers, en nu denk je dat je hier weer alles vanaf weet!
BiancUgo schreef:Ik ga nu maar windows player opnieuw installeren mischien ligt het hieraan.
Knavia schreef:Je voert toch toevallig niet Engels-raaigrashooi? Daar kan een schimmel inzitten wat ook deze verschijnselen geeft, alhoewel het wel een beetje laat in het winterseizoen ervoor is (de schimmel sterft langzaam af in het hooi, na vele maanden is 'besmet' hooi weer schoon). Maar daar zal je dierenarts al wel naar gevraagd hebben.
Verder wens ik je veel sterkte en succes toe, ik hoop dat het snel weer vanzelf verdwijnt! Dan maakt het immers niet meer uit wat de oorzaak nu was (nou, ja voor de weet dan).
guusje schreef:als ik je verhaal zo lees dan lijkt het me dat het probleem van je paard heel goed rijtechnisch op te lossen is. Een instructeur die correct kan rechtrichten kan je hierbij helpen.
BiancUgo schreef:De dierenarts was gisteren even op stal voor een drachtige merrie en hij vond absoluut dat er wel vooruitgang in zat bij ugo dan vorige week.
Ik zelf zie hem natuurlijk iedere dag lopen en dan heb je er minder kijk op dan iemand die hem in het begin heeft zien lopen en dan het resultaat naar een week weer ziet.
Hij zei wel dat het wel goed zou gaan komen maar met heel veel geduld en rust morgen de fysio weer bellen en dan maandag de dierenarts maar weer ff bellen over hoe en wat te doen.