Schrik.. gat in tong

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Utopiaatje

Re: Schrik.. gat in tong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 13:05

Dat is inderdaad wel ff schrikken!

Bij ons op stal staat een paard dat een keer ruzie heeft gehad met de buurman, waarna zn buurman een stuk uit zn tong had gebeten.
Hechten had geen zin meer, want het afgebeten stukje zat nog maar aan een heel klein deel van de rest van de tong vast en begon al af te sterven, dus heeft de veearts dat ook maar afgeknipt.
De tong bevat veel bloedvaten en heelt dus over het algemeen vrij snel, en na een paar dagen zag het er ook al een heel stuk beter uit.
Het paard heeft er uiteindelijk niets aan over gehouden (ja behalve dan dat ie een hoekje uit zn tong mist Knipoog ).

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 11:01

Even een update. Ik heb op 23 maart een reactie gekregen van Sjemie hoe het nu gaat met Jip, en ik heb haar gevraagd het ook hier te plaatsen. Not dus. Omdat jullie hier wel hebben gereageerd en belangstelling hebben getoond, kopieer ik haar reactie hier toch maar af. Kunnen jullie ook weer rustig slapen...... Knipoog
Sjemie schreef:
Ahh
Ja met Jip gaat het weer goed.
Hij eet weer bijna normaal, krijgt alleen nog geen biks en hooi weg dus hij krijgt elke dag een aantal keer kuil en slobber.
Lief dat je er naar vraagt
Kus

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:30

Gelukkig dat het nou weer goed dan. Is vast wel schrikken zeg.