Hai!!
Het is net of ik thuiskom als ik al jullie ervaringen lees!! Onze Gwendolyn staat inmiddels 9 a 10 maanden stil op Eggbars en wiggen. Bij ons betekent stilstaan dat we niet op haar rijden, maar dat ze wel gewoon lekker met de rest van de kudde in de wei staat. Volgens ons en onze DA kon dat prima, ook omdat ze gewoon lekker rustig is in de wei (op af en toe een stukje galopperen en draven na).
Ze kan ieder moment haar veulen krijgen en we hebben afgesproken dat we haar daarna nog minimaal 3 maanden laten lopen (in de wei dus). Daarna zien we wel verder. Ze is al wat ouder (17), dus ik houd er ook rekening mee dat we haar vroeg met pensioen moeten sturen. (ben ik natuurlijk helemaal niet blij mee!!)
We gaan er zeker vanuit dat ze de rest van haar leven op de wiggen moet blijven staan, dus het was goed om te lezen dat ze wat dat betreft niet de enige is!
Advies: GEEN paard kopen dat al peesproblemen heeft!!! Wat zou je jezelf toch voor ellende op de hals halen en er nog voor betalen ook?!!!??