Verbrande neus van mijn hafje in de zomer :S

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

krunsjkim

Re: Verbrande neus van mijn hafje in de zomer :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 17:27

ik on bij mij paar er echt alles opsmeren maar hij smeerde het er net zosnel weer af op zijn been of waar dan ook maar op nu heb ik dus een doekje..hij is er zelf wat minder blij mee zoals je ziet.

Afbeelding

myhaffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:42

heyz..ik heb owk een haflinger das owk een ouderwedse . Knipoog . ik en mijn vriendin zoeken al heel lang voor nieuwe zadels voor hun Vingers aflikken maar de meesten passen niet Huilen weet jij soms wat ?? Pling enuhh mijn haflinger maakt rare gangen in de draf want als je hard draft op haar dan ga je zelf helemaal heen en weer en dan kun je je benen niej stil houden Ach gut majahh hier zijn de fotows..als je ze wel kunt zien Bloos

Afbeelding
dit is mijn haflinger *hermien*
Afbeelding
kijk wij rijden nu met zo'n zadel maar das geen gezicht en het zit owk niej..

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:12

Ik heb een vliegen masker en daar zit al zo'n neus stukje aan.
Dit helpt ook tegen de zon.
Helaas vind mijn paard het helemaal niets.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 10:35

[Hoi koop gewoon een sunblocker help echt superquote="allegro"]een vriendin van mij heeft een haf met een wit neusje. Zij gebruikt de zonnebrand speciaal voor paarden van de groene os. Werkt bij haar haf heel goed! Een andere haf bij ons op stal heeft van de zomer een halster om met een katoenen doekje voor zijn neus, helpt ook heel goed! Succes![/quote]