Zelf kom ik er dus voor de entingen en ik kan komen wanneer ik wil, word nooit als lastig beschouwd. En ze zijn echt super lief voor het paard. Solide was vorig jaar van de ene op de andere dag stokkreupel. Ik ben er toen heen gegaan en echt alle aandacht ging naar mijn paard en echt leuk. Solide is gelukkig ook een hele makkelijk uiteindelijk was de VA helemaal gek op haar en werd er wat afgeknuffeld.
Ik vind het heel kundige en aardige mensen. En wat prijs betreft, ik vind iedere VA duur en volgens mij valt het redelijk mee. Ik ga er gewoon altijd heen en blijf daar. Niet alleen omdat het lekker dichtbij is voor mij maar ook omdat het super fijne mensen zijn.

) de wevels T1 en T2 zijn altijd ongerelmatig. Dit hoort gewoon zo. De wervels daarvoor zijn "glad"...... de DA heeft naar het totaal plaatje gekeken en ze zagen dat er ineens wervels onregelmatig waren dus anders dan de andere.... Hieruit hebben ze de conclusie getrokken dat dit niet klopt. Someren snapt de vergissing wel omdat een "normale" DA eigenlijk nooit foto's maakt van de schoft en dus het normale beeld dan ook niet herkenen.... Van artrose was dus ook helemaal geen sprake.
. (hij neemt mij dus gewoon in de zeik!!!!!!!!!)
Omdat ie onder het werk uit wil komen. Nou ja nu weet je waar de fouten zitten en waar hij last van kan hebben. En als het zadel gemaakt is, dan is het misschien helemaal over en kunnen jullie lekker samen van de paardensport genieten.