oh oh... dat ziet er lelijk uit....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zabbie

Re: oh oh... dat ziet er lelijk uit....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 19:58

Ben toevallig net met een penicilline-kuur bezig vanwege een onsteking in mijn kies... misschien pakt die gelijk die schimmel aan als ie al bij me zit, hahaah... !!!

Ik pas goed op, heb de hond ookal gewassen, omdat die ook rondloopt bij het paard.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:46

heeft Auky ook veel last van.
Hij is er vorig jaar voor behandeld in Utrecht, maar helaas bleef het terugkomen.
Wat ik nu gedaan heb, is de plekken waar de korst vanaf is en de huid mooi dicht, ingesmeerd met baby-olie en de plekken goed schoon gehouden.
Toen is het haar gewoon weer terug gegroeid en zijn zijn benen beter dan ooit tevoren!

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:59

Tittel schreef:
smurf schreef:
de verzekering (AMEV) vindt schurft verwaarlozing, daar kan ik ook niets aan veranderen.

Morrie heeft een stuk of 6 spuiten gehad, 5 dagen antibiotica (ook spuiten)
Ik moest de plekken eenmalig goed wassen met betadine en daarna 2 x per dag inspuiten met CTC spray, heb dus maanden rondgereden met een grotendeels wit paard met blauwe achterbenen Clown

Kosten, rond de 300 euro..... dat vind ik nogal prijzig, maar ja, wie ben ik.....

Bijverschijnselen van die spuiten: een maand of 3 ataxi: omvallen tijdens het rijden en dat soort ongein....

Dan hebben ze je goed wat geld uit de zak geklopt. Kan echt veel goedkoper. Moet ook zeggen dat ze je veel chemische troep voorschrijven om het tegen te gaan.

Onze da is gelukkig niet zo. Er zijn ook goeie alternatieven (natuurlijk/homeopatisch).

vind 300 euro niet over dreven duur hoor, of geld uit de zak geklopt.
als je hoort hoeveel spuiten,da is dus 5 dagen moeten komen en creme enzo.

maar fijn dat het mee viel!
beterschap met hem.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 08:46

Citaat:
da is dus 5 dagen moeten komen

nee hoor, daar had ik iemand voor die dat kon