Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gerrie schreef:Maar dat hij niet lekker in zijn vel zit mag duidelijk zijn.
Citaat:Ik denk niet dat dit ooit nog overgaat, daarvoor is het al veel te lang bezig en we weten veel te weinig van zijn verleden
Gerrie schreef:Met zijn goed in zijn vel zitten bedoel ik dus niet de buitenkant...Citaat:Ik denk niet dat dit ooit nog overgaat, daarvoor is het al veel te lang bezig en we weten veel te weinig van zijn verleden
Wat wil je nu eigenlijk??
Wil je hem helpen om te kijken waar de oorzaak ligt, of misschien het ongewenste gedrag afzwakken??
Citaat:Wat ik nu eigenlijk wil? Weten waarom hij juist in die situaties het doet, en waarom hij er ooit mee begonnen is.
Cowgirl schreef:Ik denk dat je het dan niet verder meer op bokt moet gaan zoeken maar idd eens die gedragstherapeut bellen.
Stuur dit filmpje met je verhaal ook eens naar Emiel Voest ofzo.
Het enige wat ik kan zeggen over het filmpje is dat ik zie dat het paard het andere paard uitdaagt.
Dit heb ik veel gezien in natuurfilms over wilde paarden. En dan vooral de hengsten die elkaar uitdagen.
Maar ik denk dat wij bokkers eerst eens een tijdje naar jou paard moeten kijken alvorens een conclusie te trekken.
Het blijft immers een moment opname die er niet anders uitziet dan speel gedrag.
Citaat:Wat ik nu eigenlijk wil? Weten waarom hij juist in die situaties het doet, en waarom hij er ooit mee begonnen is.
Citaat:Ik denk niet dat dit ooit nog overgaat, daarvoor is het al veel te lang bezig en we weten veel te weinig van zijn verleden.
ShannaY schreef:Ik zoek ook niet op Bokt, ik ervaar mijn belevingen met mijn paard, ik ben al een tijdje bezig met mijn verhaal naar verschillende mensen te sturen, dat kun je in het andere topic ook lezen. Ik heb het tot nu toen naar BIT gestuurd, en naar MONTY ROBERTS (voor de 2 dagen in Brabant hallen) ik was helaas te laat voor de selectie, maar ze zou mijn verhaal zeker voor leggen aan hem en nog twee anderen die ook bij de show zijn.
Je stelt het nu net alsof ik niet de moeite wil doen om erachter te komen door het alleen op internet te zetten. Ik verwacht absoluut niet dat hier dierenartsen zitten, integendeel, maar ik probeer juist hier ervaringen te delen, die er blijkbaar niet zijn.
Tulandro schreef:Hier is dus eindelijk het filmpje waarin je ziet hoe bob zichzelf bijt. In dit topic staat alles goed beschreven door shanna viewtopic.php?f=3&t=370171
http://www.zippyvideos.com/13568967286444.html
Ellebel schreef:Misschien had je het al wel ergens gezegd, maar ik vraag t toch evenIs je paard geruind en zo ja, was hij toen al in jouw bezit? M.a.w. weet je zeker dat er twee ballen uit zijn gehaald? (om t maar even plastisch te omschrijven)
Verder is denk ik alles al wel gezegd, als niets anders kan zat ik eigenlijk ook een beetje in de richting van anti-depressiva te denken, maar dat is puur giswerk hoor, ik heb er net als DGK-student alleen ooit iets van gehoord bij hengsten (en dan nog heel vaag).
ShannaY schreef:Ellebel schreef:Misschien had je het al wel ergens gezegd, maar ik vraag t toch evenIs je paard geruind en zo ja, was hij toen al in jouw bezit? M.a.w. weet je zeker dat er twee ballen uit zijn gehaald? (om t maar even plastisch te omschrijven)
Verder is denk ik alles al wel gezegd, als niets anders kan zat ik eigenlijk ook een beetje in de richting van anti-depressiva te denken, maar dat is puur giswerk hoor, ik heb er net als DGK-student alleen ooit iets van gehoord bij hengsten (en dan nog heel vaag).
Het is een ruin, ik heb hem vanaf zijn 7e en toen was hij al geruind. Ik denk wel dat hij laat geruind is, maar ik weet niet hoe oud. Ik kijk vaak naar zijn ballen (dat klinkt pervers!) met zijn benen poetsen, maar ik zie niks anders dan kleine zakjes... Ene zakje iets groter als het anderen, maar ik denk geen volle ballen. Ik heb gister een nieuw filmpje gemaakt trouwens.