Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bets schreef:youngster schreef:En als het niet aanslaat heeft je paard nog langer pijn geleden.. sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in..
Zou idd voor second opinion gaan, mocht daar hetzelfde uitkomen zou ik dus niet zelf gaan dokteren.. Heb zelf ook een les bij antionne gereden, maar die van mij werd er dus absoluut niet beter van.
Succes en sterkte
Ja een les nemen en men kan de sterren van de hemel rijden....
Dat is knap. Bij welke instructeur dan ook... een ander systeem en hup ze kunnen zo wegrijden. Echt heel knap. Afgelopen weekend is hij ook bij paard geweest die afgekeurd was voor verzekering door kliniek en paard liep weer zuiver na kwartier tijd. Het gaat niet om de tijd dat paard zuiver is, maar als het maar werkt. Paard zou ook afgemaakt moeten worden.
Ligt gewoonweg vaak aan de rijtechniek van de ruiter, dat is algemeen bewezen. Een paard met problemen moet heel correct gereden worden door een ruiter en dat valt niet mee. het is geen schande, maar het werkt gewoonweg, het is bewezen.
youngster schreef:maar volgens antionne was ik een 2de Anky dus ja..
En dat heb ik hem tegen meerdere mensen horen zeggen..
boog schreef:De paarden die niet goed worden op zijn "manier"( gewoon de klassieke manier van eerlijk paard rijden en de basis goed snappen!),
hoor of zie je ook bij hem niet terug en ook niet op dvd!
kiana schreef:Er zijn heel veel paarden met HKO, Spat of Kissing Spines.
Als al die paarden genezen zouden worden door Antoine dan zou de man geen tijd meer hebben om te slapen, zouden alle paardenklinieken werkeloos zitten toe te kijken .
kiana schreef:Waarom worden er geen paarden doorgestuurd van uit de klinieken naar hem ?
Zij zullen dan toch ook resultaten moeten zien ?
kiana schreef:De gevallen die jij hebt gezien, heb je daar zelf ook de röntgenfoto's van gezien ?
kiana]precies en zo is het. PUNT.
Zelfs verzekeringsmaatschappijen zouden Antoine goed betalen om dat dure paard maar niet te hoeven uitkeren."
[/quote]Ja die krabben nu achter hun hoofd ja. Hij heeft zelfs aangeboden gekregen voor bepaald bedrag door verzekeringsmaatschappij om paarden die eigenlijk afgekeurd worden eerst op training te krijgen voordat ze verdere stappen nemen.
[quote="kiana schreef:Dat hij garantie geeft als het niet werkt vind ik netjes, absoluut.
Fitzroy schreef:De mensen die er echt verstand van hebben en daar geweest zijn, hebben geen paarden 100 % zuiver zien worden. Wat mensen willen geloven, moeten ze zelf weten.
bimmezs schreef:Ik vind t verder heel erg lief van Bets dr advies, maar ik geloof daar eigenlijk niet zo in.
Je krijgt een paard met KS niet goed qua rijden.
En als klinieken die Antione kennen en zouden weten dat hij dat goed kan krijgen zullen ze me toch wel doorsturen??
Hun willen liever een paard ook goed krijgen en niet af laten maken toch??
). Bets schreef:De verzekering al heel veel paarden naar Antoine heeft doorgestuurd (ongeveer 100) en dat hij nog aan een percentage van 100% werkt.
Hij heeft dus alle paarden nog goedgekregen tot nu toe (dat is door de verzekeringsmaatschappijen natuurlijk gecontroleerd).
We blijven er bij dat DAT paard hier gratis goed gebracht wordt, ze mag hem dus brengen gratis!!![]()
Een vraagje aan al die mensen die negatief over Antoine spreken: ze kunnen pas over Antoine gaan schrijven wanneer ze HIER IN BELGIE NAAR TRAININGEN KOMEN KIJKEN maar dat doen ze niet? We nodigen alle mensen van bokt hierbij uit in Belgie, dan geven we een gratis clinic. *o/*
guusje schreef:maak er maar grappen over. ....

Jantien schreef:guusje schreef:maak er maar grappen over. ....
Ik vind het eigenlijk diep triest dat je een rij-instructeur hoger in schat dan de hele medische wereld
Dat slecht rijden nogal grote gevolgen heeft voor de gezondheid van je paard is altijd al een waarheid als een koe geweest, maar om het dan maar om te draaien: dat goed rijden alle gezondheidsproblemen van je paard oplost, dat klopt toch ook niet helemaal.