Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vivaldie2 schreef:Morgen komt de dierenarts om Vivaldie na te kijken. Het is flink dik geworden en hij heeft er verkoudheid bij gekregen. De staleigenaresse spuit hem nu drie keer per dag af en zorgt dat hij zoveel mogelijk los kan lopen. Hoop dat de dierenarts nog iets kan doen om de ontsteking tegen te gaan.
vivaldie2 schreef:Morgen komt de dierenarts om Vivaldie na te kijken. Het is flink dik geworden en hij heeft er verkoudheid bij gekregen. De staleigenaresse spuit hem nu drie keer per dag af en zorgt dat hij zoveel mogelijk los kan lopen. Hoop dat de dierenarts nog iets kan doen om de ontsteking tegen te gaan.

SvenErik schreef:Ik snap niet dat iemand zomaar een paard laat castreren door een castreur, in mijn ogen vraag je dan om problemen. Zo'n man mag niet eens meer castreren omdat hij waarschijnlijk, tenminste zo kinkt het, geen opleiding tot dierenarts heeft gehad. In Nederland is castratie bij het paard volgens mij alleen nog maar toegestaan door een dierenarts.
WANNEER GAAN MENSEN NOU EENS OVER DIT SOORT DINGEN NADENKEN???
Laat je paard toch niet zomaar door een prutser onder handen nemen!
piggeljay schreef:ik wil hier geen critiek uiten aan degene die deze topic heeft gestart, want ik weet zeker dat hun ook niet beter weten en wisten in het in volste vertrouen hebben gedaan
Arthorius schreef:Wel zou ik willen vragen of iemand ervaring heeft met een paard dat 's nachts op stal moet.
Op het land is geen optie, wel kan hij overdag in een paddock.
Aangezien hij heel erg mannelijk wordt, wil ik het zo spoedig mogelijk laten doen.