Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

carola schreef:Er zijn heel wat kwakzalvers in de wereld van HKO.
AdB vind ik ook een kwakzalver, en ja, ik heb ervaring met hem. Elke goede instructeur kan hetzelfde, en hij is geen 'god'.

dierenartse schreef:Ja, ik heb ervaring met Tildren, ik ben naar een congres gegaan ivm Tildren, waar het product met geuren en kleuren werd uitgelegd, ik heb het al enkele malen gebruikt voor hoefkatrol, mijn 2 collegas hebben het ook al gebruikt en ik heb er over gesproken met andere dierenartsen, dus ja! ik heb er ervaring mee, en ja! Ik ben dierenartse, belgisch! En nog iets, ik ben een kijkje gaan nemen bij AdB omdat ik er zelf ook critisch tegenover stond en ik heb hele goede resultaten gezien, dus aub, studentjes diergeneeskunde, laat jullie niet zo erg brainwashen, maar kijk, experimenteer, leer, en maak dan uit je ervaring een eigen visie op en loop niet zomaar klakkeloos achter de profs aan, het zijn geen goden, maar mensen, die ook nog bij kunnen leren. Een goede raad voor iedereen, spreek en discussieer niet over zaken je niet kent. Blijf zoeken naar oplossingen.

carola schreef:Inderdaad Bets, 2002. Maar dat betekend dus dat er nog geen lange termijn effecten bekend zijn (5 / 10 of 15 jaar).
Mijn paard heeft ook tildrin gehad, en ook bij hem heeft het niets geholpen. Het schijnt vooral goed te werken bij paarden die flink kreupel zijn, en die van mij is dat nooit geweest.
(hoop ik dan...) 
carola schreef:Inderdaad, als het aanslaat, dan is dat binnen een paar maanden. Maar er is nog niets van bekend of het dan goed blijft, of dat het later weer verslechterd, omdat je daar veel langere tijd voor nodig hebt.

tyson20 schreef:Luna loopt nu sinds 2 dagen niet kreupel. Ik heb erop gestapt. Ze loopt niet meer kreupel sinds rostraal bijna genezen is. Ik vraag me af liep ze niet kreupel door rotstraal.
) loopt ook altijd gevoelig bij de eerste tekenen van rotstraal
ik haal me dan ook vanalles in mijn hoofd.......terwijl egyptische zalf, betadinebadjes etc. wonderen doen