PolitieTed schreef:Bij ons op de manege staat ook een headshaker, maar zij is er juist mee begonnen in het najaar. Ook allerlei tests geweest en in Utrecht geweest (daar deed zij het ook niet meer en thuis wel). Op zich gaat het nu een stuk beter, maar als we in de binnenbak moeten rijden heeft ze er toch weer wat last van (meestal). Misschien toch een beetje door het stof ofzo. Maar dat netje voor over z'n neus waar ik jullie over hoor, waar kan je dat kopen? En is dat duur? Misschien iets om eens te proberen...
Dit verhaal gaat over mijn verzorgpaardje. Ik hoorde van PolitieTed over dit topic en ben er even een kijkje gaan nemen. Ik ga dit topic ook even sturen naar iemand van de veco. Zodat zij dit ook even kunnen gaan lezen. Gelukkig ging het een tijdje weer goed. Deze week is ze jammer genoeg in 1 keer heel erg hard achter uitgegaan. Ik maak me best zorgen om d'r zeker omdat ze het bij ons wel deed en in utrecht niet (hetzelfde als jij vertelt). Er staan hele goede tips op die zeker het proberen waard zijn. In Utrecht is ook een buigproef gedaan haar linkervoorbeen kwam hier helaas positief uit. Wij dachten dat het misschien ook daar mee te maken had maar helaas zoals gezegd wordt er zijn heel veel redenen voor het headshaken. Ik denk zelf dat het toch een allergie is, omdat het weer weer beter is geworden en Nienke gaat weer schudden. Ik ben blij voor jou dat het bij jou paardje al een stuk beter gaat. Hopen dat we bij Nienke ook snel vinden wat het is.