Snappie schreef:Ik snap niet dat al die mensen hun paard laten leven.
Artrose wordt steeds erger en al die behandelingen kosten onwijs veel geld.
En helpt je het paard ermee met al die middeltjes en spuiten.
Nee? wat alleen met die behandelingen kan hij nog normaal ( wat noemen we normaal) lopen, maar zodra we de poedertjes stoppen loopt het paard weer kreupel.
Ik vind het egoistisch om een beest zo te laten leven, daarvoor zijn paarden toch niet gemaakt, om alleen op de wei te lopen en te wandelen.
Dus bespaar je paard een hoop pijn en jezelf een hoop verdriet, want goed komen doet het niet.
Al het geld van die behandelingen kan je beter in een nieuw paard steken en zeg niet , jij kan makkelijk praten want ik heb zelf mijn eerste eigen pony weg kunnen brengen omdat ze aan twee voorbenen artrose had en nog steeds vind ik dat ik vanuit het paard zijn kant het beste heb gehandeld.
Hahaha, ik denk dat ik die van mij een groot plezier zou doen als ie lekker alleen maar de hele dag op de wei mocht staan.
En als een paard geen pijn heeft, omdat je een paar poedertjes geeft, SO WHAT??? Je paard slikt zijn poedertjes, heeft geen pijn, staat lekker op de wei, wordt lekker vertroeteld. Ik snap het probleem niet. Er zijn zat mensen die zonder medicijnen dood gaan, maar door een pilletje per dag te slikken een normaal leven kunnen hebben.