Sasjuh89 schreef:Zou het kunnen zijn dat het meisjes zijn die de pony's willen 'verzorgen'.
Aangezien die vlecht in de staart..? Zijn de Fries en de Fjord die zijn overleden aanhankelijker dan de rest? En de haflinger die een draad om zn nek had.. is die bijvoorbeeld makkelijk te rijden/op te zitten?
Ik zit te denken aan bijv. penny's die de pony's voor hun gevoel 'verzorgen'. Ze vlechten de pony in, geven ze wat eten (wat mischien die vergifteging heeft veroorzaakt) En hebben op die haflinger gezeten?
Waarschijnlijk zoek ik dit wel erg ver hoor. Maar als ik dit allemaal zo lees, heb ik geen id wat voor 'ziekte' het zou kunnen zijn. Zover rijkt mn kennis niet.
Misschien dat je iets aan mn idee heb. Is het een id om een camera op te hangen op het weiland? Zodat je zie wie eris geweest?
HEel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Ik hoop dat je de gene die dit heeft gedaan kan pakken, of erachter kom wat er is gebeurt.
Groetjes Saskia
de 2 paarden die zijn overleden waren wel de 2 die vooraan stonden als er eten was,dus dat is wel een verklaring waarom hun het hadden.en we zijn al bezig geweest voor een camera ,maar we hebben geen stroom op het terrein ,en om dit aan te leggen gaat het ons rond de 10.000 euro kosten.En dat is voor ons niet haalbaar.maar bedankt voor het mee denken.