pony wil niet op been staan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dowski

Re: pony wil niet op been staan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 23:47

update:

Het gaat steeds beter met de pony, het been wordt steeds dunner en ze loopt steeds meer. Ik ben benieuwd wat de da morgen zegt.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 10:19

De da is vanochtend geweest. De pony heeft antibiotica gekregen en de da zegt dat het over 2 dagen over moet zijn. Ze loopt gelukkig al weer een stuk beter en probeerde zich zelfs uit de voeten te maken voor de da, dus volgens mij komt het allemaal weer goed.
Loopt het toch nog met een sisser af. OK dan!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 12:51

shadowlover schreef:
De da is vanochtend geweest. De pony heeft antibiotica gekregen en de da zegt dat het over 2 dagen over moet zijn. Ze loopt gelukkig al weer een stuk beter en probeerde zich zelfs uit de voeten te maken voor de da, dus volgens mij komt het allemaal weer goed.
Loopt het toch nog met een sisser af. OK dan!

Had de DA dan niet beter voor t weekend kunnen komen met die antibiotica?
Afijn, ik zal verder niet meer zeuren Clown Haha! . Het begint alweer meer als Mila te klinken zo te lezen OK dan!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 00:10

Nou, ik zal het verhaal weer eens updaten.

De pony verbeterde langzaam, maar bleef toen weer hetzelfde. Het been een beetje dik, wel op staan en lopen, maar nog steeds kreupel. DA gebeld, als hij in de buurt was zou hij langskomen.(nog steeds niet gezien) Maar goed, inmiddels toch alweer 3 weken geleden is de pony opgehaald door de eigenaar(mijn nichtje had haar in bruikleen) en die liet er een andere da bij komen en die concludeerde dat het een ontstoken gewricht is. Gelijk weer spuiten gekregen, van wat ik gehoord heb is het been nu ingezwachteld en heeft ze volledige stalrust. Gelukkig gaat het weer beter en komt ze er waarschijnlijk goed vanaf.