Overmorgen is het zover.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pharlap

Re: Overmorgen is het zover.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:47

Hoi,
Vervelend voor je dat hij zich nog zo vast zet.
Heb je al een afspraak gemaakt?
Ik heb bij mijn paard bloed laten prikken door de veearts die hem normaal ook behandeld, hij plast nl niet goed en valt af achter zijn buik en hij heeft weer bultjes in zijn hals, dat samen met een warm achtervoetje en weer dat rug probleem, denk ik dat hij een probleem heeft met zijn nieren ofzo, in het verleden was hij spierbevangen en toen had hij dezelfde symptonen alleen toen plaste hij heel veel, en toen bleef zijn rug ook lang slecht ( is natuurlijk al zwak ).
Ik moet eigenlijk vrijdag weer terug, want dan wilt de veearts nog een keer naar zijn benen kijken, maar ik ga maar even op mijn intuitie af en mijn eigen ervaring, dus ik wacht eerst donderdag de uitslag van het bloedonderzoek wel af.
Want als het daar inzit dan hoef ik dat beest niet die hele ellende met de trailer weer aan te doen, om naar een paar benen te kijken die op de foto goed waren.
Dan behandel ik hem wel met mijn eigen veearts. ( ik moest naar bodegraven voor mijn verzekering, terwijl mijn veearts aan huis komt en ik anders naar zijn kliniek zou kunnen gaan, 10 minuten bij mijn stal vandaan ).
Hou je mij op de hoogte en ik hoop dat het allemaal meevalt voor je.
Sterkte.
Groetjes Pharlap.

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 16:56

Pharlap, ja dat heen en weer geschouw met je paard is erg vervelend vooral voor hem zelf. Heb je de uitslag van het bloedonderzoek al?
Ik ben zelf nog druk bezig om lin weer wat losser te krijgen, gaat opzich erg lekker. Behalve dat hij zijn hals nog steeds wat naar buiten drukt.. maar omdat hij op nog 2 plaatsen vast zit (wat nog niet behandeld is) vind ik het erg moeilijk te beoordelen hoe of wat.

Ik hoor wel hoe het nu verder gaat met je paard,
groetjes.

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 18:37

Hoi,
Ik heb inderdaad de uitslag van het bloed en hij heeft inderdaad te hoge waardes in zijn nieren. Hij heeft ook nog iets verhoogde andere waardes, maar die zijn niet het ergste.
Ik baal hier ontzettend van, want dit hadden ze in bodegraven ook wel kunnen ontdekken. Daarbij komt dat ik niks terug krijg van de verzekering ( nieuwe polis).
Dit heeft mij dus een getraumatiseerd paard opgeleverd ( door de trailer ), een hoop centen gekost en het paard zijn probleem is nog steeds niet verholpen.
Ik laat hem nu verder in hellevoet behandelen, want dat is vlak bij stal.
Ik hoop echt voor je dat het bij jou beter gaat, want ik gun dit geen enkel mens en dier.
Groetjes Pharlap.