Hoi,
Vervelend voor je dat hij zich nog zo vast zet.
Heb je al een afspraak gemaakt?
Ik heb bij mijn paard bloed laten prikken door de veearts die hem normaal ook behandeld, hij plast nl niet goed en valt af achter zijn buik en hij heeft weer bultjes in zijn hals, dat samen met een warm achtervoetje en weer dat rug probleem, denk ik dat hij een probleem heeft met zijn nieren ofzo, in het verleden was hij spierbevangen en toen had hij dezelfde symptonen alleen toen plaste hij heel veel, en toen bleef zijn rug ook lang slecht ( is natuurlijk al zwak ).
Ik moet eigenlijk vrijdag weer terug, want dan wilt de veearts nog een keer naar zijn benen kijken, maar ik ga maar even op mijn intuitie af en mijn eigen ervaring, dus ik wacht eerst donderdag de uitslag van het bloedonderzoek wel af.
Want als het daar inzit dan hoef ik dat beest niet die hele ellende met de trailer weer aan te doen, om naar een paar benen te kijken die op de foto goed waren.
Dan behandel ik hem wel met mijn eigen veearts. ( ik moest naar bodegraven voor mijn verzekering, terwijl mijn veearts aan huis komt en ik anders naar zijn kliniek zou kunnen gaan, 10 minuten bij mijn stal vandaan ).
Hou je mij op de hoogte en ik hoop dat het allemaal meevalt voor je.
Sterkte.
Groetjes Pharlap.