Medicijnen(poeder) geven, hoe?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kadans16

Re: Medicijnen(poeder) geven, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:12

Primeval eten ze meestal wel.heeft een lekker vanillesmaak.Maar mn paard moest een aantal weken aspirine (acetylsalicylzuur) hebben tegen de koorts.Ik het in een spuit van de DA gemengd met appelmoes in zn mond gespoten.De eerst keer ging mis.......Flats zo tegen het plafond Clown Nou toen mocht ik niet meer in zn buurt komen.Heb het nog een paar keer met de spuit gegaan, maar uiteindelijk toch maar door de zemelen gemend met wat muesli erover Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 12:44

Toen Tess aan de anti biotica stond heb ik het ook door de appelmoes gemengd, in een grote spuit gedaan en ze at het zo op. Broodjes met appelstroop en het poeder er door gemengd heb ik ook geprobeerd, alleen dat vond ze maar niks Clown.

lisade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 15:29

je kan ook een broodje smeren met appelstroop (het beste is suikervrije) en dan daar je poeder op doen. dat blijft dan plakken en paarden vinden het vaak heerlijk.

of je doet het gewoon in ze voerbak en doet er watwater bij, danstuift het niet meer weg.

gr lisade

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:41

Mischien stroop dat plakt goed en kan je dus de poeder goed door heen roeren dit kun je mischien weer in een lege wormenkuurspuit doen en eventueel met wat water wat vloeibaarder maken

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 07:44

Slobber Mash van Havens, vinden ze super lekker
Als je het daar doorheen doet weet ik zeker dat hij het op eet