Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mariska32 schreef:maar wie kijkt dit dan ook 5 dagen aan?
mizz_k schreef:eum , ze heeft net 9 maanden geleden een veulen gehad , die we er zo snel mogelijk ervan af hebben gehaald , omdat ze erg schaal was geworde. ma ze komt op moment niet eg bij. en ze doet dit al vaaf vorige week zondag. ze eet wel aardig de brokken eet ze best goed. en kuil iets minder. ja ze heb winter vacht dat vindt ik beetje moeilijk zeggen dan . of het dof is. ze heeft trouwens ook een raare adem. en ze sins gister is de mest minder , en drinken doet ze klein beetje . meestal wijst ze het af. maar we zijn erg blij dat ze nog brokken wil het is een aardig moeilijke eter snapje
Vonnie84 schreef:Waar haal je in hemelsnaam die 5 dagen vandaan? Dat meiske heeft nu d'r lesje wel geleerd hoor. Dat hoeven we d'r niet met z'n alle in te wrijven.
Maar natuurlijk twijfelt iedereen wel aan haar kundigheid. Maar al doende leert men. En iedereen maakt fouten. Ik ga het niet goed praten, maar ze heeft het waarschijnlijk nu al zwaar genoeg.
ze had gewoon beter moeten weten,,klaar mizz_k schreef:de artsa is net weer weg gegaan , ze heb erstige zandkoliek , ze had net ineens al pijn stuipen ,, morgen ze heb vanalles gehad. morgen ochten om 9 uur komt de arts weer om te kijken hoe het dan , gaat , ik kan denk ik geen oog dicht doen maar ja. ma het ging zo ineens hard achteruit. vanmiddag had ze nog geen koorts en nu ineens 39 , 4 net bij de arts. we hopen echt het beste
Chely schreef:hey,
(als) het zo is sterkte!
wat ik raar vind: en ja ik heb nog 3 paarden. 1 kwpn paard een tinker ruin die m1 rijd bijna M2 en een veulen deze merrie die nu bijna 1 wordt.
en in je profiel staat: mijn paardje montano. het is eens schat hij is 10 jaar oud.
het is een valk , en hij loopt B nog wle hehe
Beetje raar vind ik...maarja dat is natuurlijk mijn mening....