Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en even een wormenkuur halen is ook voor mij zo simpel niet. Mn pony staat 25 km ver weg, en de DA is nog eens zoveel verder weg. En mijn enige vervoer is: te voet, met de fiets, of het openbaar vervoer. Tenfold schreef:Wat een onzin. Er zijn behoorlijk wat dierenartsenpraktijken die (behalve overdag) een of meerdere avonden en soms op zaterdag open zijn. Je hoeft natuurlijk niet perse naar 'je eigen' DA. Sterker nog, er zijn dierenartsen met ruimere openingstijden dan een gemiddelde ruitershop. en je kunt er een paar tegelijk halen, of met wat stalgenoten iets regelen.
Tenfold schreef:Wat een onzin. Er zijn behoorlijk wat dierenartsenpraktijken die (behalve overdag) een of meerdere avonden en soms op zaterdag open zijn. Je hoeft natuurlijk niet perse naar 'je eigen' DA. Sterker nog, er zijn dierenartsen met ruimere openingstijden dan een gemiddelde ruitershop. en je kunt er een paar tegelijk halen, of met wat stalgenoten iets regelen.
Cassidy schreef:Ik heb wel gehoord dat het misschien niet mogelijk meer gaat zijn om de wormenkuren gewoon bij de ruiterwinkel te kopen, omdat dit ook medicijnen zijn. In combinatie met de nieuwe medicijnenwetgeving, het verplicht chippen en het paardenpaspoort zou het me niet verbazen als wormenkuren straks ook onder medicijnen vallen en in het paspoort moeten worden ingevuld. In Belgie kun je de wormenkuren ook alleen bij de Apotheek krijgen...en eigenlijk vind ik dat nieteens zo'n slecht idee.