libertysnowy schreef:de da komt vandaag weer laat het jullie wel weten
Hou je haaks meissie veel sterkte ermee. Is nooit echt leuk als DA langs moet komen, maar je moet iets. Het is zo vervelend als je niet weet wat je paardje heeft.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
libertysnowy schreef:nou hij is weer geweest en is het ermee eens dat hij steeds slechter wordt dus weer sterkere medicijnen en morgen komt hij weer.
ergens ben ik het aan het opgeven hoor ik weet het niet meer
nou wat dat precies inhoudt weet ik nog steeds niet. Ik weet alleen dat hij steeds slechter wordt. Vandaag krijgt hij zn laatste prikken.
kiana schreef:misschien een domme vraag................heb je zijn bloed al eens nagekeken ?
het klinkt als spierbevangen/verzuring, dat moet je in het bloed terug kunnen vinden.

Het is jouw paard en 'functie verlies' vind ik ook triest om aan te horen!! Een waardeloze VA heb je, hij moet namelijk de oorzaak vinden van die zgn functie verlies en niet jou nog eens 3 maanden aan laten modderen... TheSam schreef:Ik zou er ook op staan dat er bloed nagekeken wordt!!!Het is jouw paard en 'functie verlies' vind ik ook triest om aan te horen!! Een waardeloze VA heb je, hij moet namelijk de oorzaak vinden van die zgn functie verlies en niet jou nog eens 3 maanden aan laten modderen...
Ik zou een andere VA voor een second opinion laten komen of (zoals eerder gemeld) bijvoorbeeld een Steffi van der Laarse bellen!! Kijk eens op haar site www.steffivanderlaarse.nl of pb mij voor haar nummer..
Succes verders 
Ik zou er ook een fysiotherapeut naar laten kijken, die hebben ook veel meer verstand van spieren e.d.
, maar ja dat gebeurd helaas vaak/ té vaak
.
en met een te zware rijbak kun je hééél veel schade aanrichten
dat het aan de bak lag... terwijl dus ook al alle paarden op die stal last hebben van kreupelheden, peesproblemen, bijzonder beslag aan het proberen zijn enz enz enz ... Nu begint het sommigen uiteindelijk te dagen, maarja dat is voor een aantal paarden dus al te laat