welke Da is goed in Zuid holland???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:56

Djimm schreef:
Maree (Veterinair Centrum) in Honselersdijk.
Word nou een paardje van ons behandel voor straalkanker en ze doen het egt super ik vin hun egt een aan rader hebbuh al een aantal gehad in zuid-holland en vin hun nu een van de beste....

beetje op je taalgebruik letten en dan gaat het hier in iedergeval allemaal wel goedkomen

Elke kliniek, elke va verricht wonderen en begaat blunders...........

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:25

meursing zelf mocht ik niet, zijn werk bij Flame was altijd super, Job oook.
Bodegraven vind ik wel gaan.
Crimpernewaerd vind ik waardeloos, ik heb aan 1 DA een hekel daar die heeft me super veel verdriet gedaan met blunders wat me teveel geld heeft gekost

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 12:13

kep nu meursng gebeld, daar hoor ik toch positieve dingen over.
Het is nu alleen maar voor een enting en der tanden nakijken maar dan weet ik gelijk voor verder wat ik er van vind.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 12:45

Bodegraven komt niet aan huis in Zoetermeer. Als je ze nadrukkelijk vraagt komen ze wel, maar reken dan op extra reiskosten. In geval van nood wat ik 4 jaar geleden heb gehad hebben ze mijn paard laten inslapen op stal ivm vervoersverbod tgv MKZ. Maar dat is niet een normale route voor hun.
Voor entingen aan huis vraag ik meestal dierenpraktijk in Zoetermeer. Heb hele slechte ervaringen met Meursing en wil beide heren niet aan mijn paard hebben.

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 12:53

Oe en wat zijn je slechte ervaringen als ik dat mag vragen, mag ook per pb.

Er komt nu een dame, Julia, ik heb ghoord dat ze goed is, maar ja je moet het toch zelf ondervinden.

bodegraven komt indd niet aan huis hier, erg jammer...

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:44

Da's jammer, want ik zweer bij Bodegraven inmiddels (ik ben Bart-fan). Ik kan veel makkelijker naar de Uithof of Krommerijnstreek vanaf hier, maar Bodergraven vind ik 10x prettiger.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:49

Ik denk dat er over elke kliniek blunders te vertellen zijn, ik ken slechte verhalen over maree, ook over meursing etc. Mensen maken nu eenmaal fouten. Kijk gewoon bij welke va je paard en jijzelf je het prettigst bij voelt.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:49

Over de kliniek van Van Schie heb ik alleen nog maar positieve verhalen gehoord.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 15:05

Ik heb ervaringen bij de kliniek in Bodegraven.Ben daar wel positief over.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 15:12

over iedere kliniek gaan wel slechte verhalen.. veeartsen zijn ook mensen..!

ik zit bij meursing en heb met Arthur goede ervaringen (hij heeft mijn pony behandeld die afgelopen zomer veel verschillende problemen heeft gehad), maar hij is helaas weg.. Met julia heb ik ook alleen maar positieve ervaringen, ze gaat op een prettige manier met paard (en mens Knipoog ) om en neemt echt heel ruim de tijd, ook om dingen uit te leggen enzo.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 15:28

Ik zat eerst ook bij de Keerhoeve maar voor kreupelheidsonderzoek ga ik daar iig neit naar toe.

Eigenlijk ga ik al jaren naar Bodegraven en ben daar wel tevreden over. Wel heb ik daar een favoriete arts zitten maar dat zal iedereen wel hebben.

Verder denk ik idd dat er over iedere kliniek wel slechte verhalen zijn. Ook over de Raaphorst want die ken ik Knipoog

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 15:39

Ik heb altijd goede ervaring met Maree, vooral als het op echt dokteren aan komt.

Sjef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:28

Die lui van Meursing komen niet aan mijn paard... NOOIT!!!

Verder heb ik weinig slechte ervaringen met VA-en

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:04

Julia is heel goed hoor! Als je iets vraagt, krijg je gelijk een uur uitleg! Haha! Beter zo dan niets zeggen! Ook is ze heel rustig, wat erg fijn is voor paardn (en mens Knipoog )

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:52

Bij de Delta (in maasland) heb je fijne en niet zo fijne da's (pff...netjes gezegd). Ik heb een keer 5 uur zitten wachten op een van de da's. Ik zadelde toch maar op om te gaan rijden (was niet voor Lady). Komt tie aanrijden Boos!
Maar ze hebben een hele goede bij de Delta: Ineke. Ze laat je mee denken, verteld precies wat ze doet. Trekt alle tijd vor je uit ect.
Tja...het is altijd maar afwachten of je haar krijgt.

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:57

Naomi schreef:
Crimpernewaerd vind ik waardeloos, ik heb aan 1 DA een hekel daar die heeft me super veel verdriet gedaan met blunders wat me teveel geld heeft gekost

Het is inderdaad zo dat als je een hele slechte ervaring met een dierenarts hebt gehad, deze je ook altijd wel bij blijft.
Mijn ervaringen met DAP Crimpenerwaert zijn gelukkig heel goed.
Ze zijn er altijd snel, op tijd, geven hele goede uitleg en nemen daar ook goed de tijd voor, zelfs als je het daarna nog twee keer vraagt Bloos
Verder vind ik dat ze erg fijn met de paarden omgaan.
Toen mijn paard ziek was, heeft de behandelend arts later in de praktijk nog dingetjes nagezocht op de computer en de informatie doorgebeld, dat soort dingen getuigen in mijn ogen van betrokkenheid bij de patienten.

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:19

Eleonoor schreef:
Heb hele slechte ervaringen met Meursing en wil beide heren niet aan mijn paard hebben.

De ervaringen bij Meursing zijn bij mij niet HEEL slecht maar het kan zeker beter.
Ik ben dan ook opzoek naar een andere veearts omdat me paard bijna weer de inentingen moet> lijkt me genoeg zeggen dat 1 van deze twee niet eens de entingen meer hoeven te geven.

Wel is er nu een nieuwe vrouw bij... weet niet hoe ze heet maar zij lijkt me wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:39

Bodegraven is zeker goed, maar vind ze het laatste half jaar heel erg commercieel geworden. Er wordt daar ook al niet het eea bijgebouwd, het mag wat kosten . Ook zijn ze schrikbarend duur. >;)

libertysnowy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:23

hein vollears is perfect, wel prijzig maar super. Legt alles ook goed uit en ik heb hem al vaak genoeg midden in de nacht nodig gehad in no time was hij er super!!!! Lachen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:22

eowyn04 schreef:
Ik heb de de Delta.
Daar heb je een aantal da's zitten. Ik vind daar Hanneke Blokland erg fijn.
Daarna vind ik Henk vd Kamp en Pepijn ? fijn. Ze komen bij je thuis en je kan ook daar komen.

Bij ons op stal komt inderdaad ook veel meursing, dus het zal misschien nu wel vaker voorkomen dat ik hem ook neem, maar dan wel alleen job.
Die schijnt ook goed te zijn.

De DELTA is ook wel keej..Alleen 1 persoon hoeft nooit meer bij mijn paard te komen!!!

Ik vind van de DELTA v/d Kamp het prettigst..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:25

Ireentjuh schreef:
over iedere kliniek gaan wel slechte verhalen.. veeartsen zijn ook mensen..!

ik zit bij meursing en heb met Arthur goede ervaringen (hij heeft mijn pony behandeld die afgelopen zomer veel verschillende problemen heeft gehad), maar hij is helaas weg.. Met julia heb ik ook alleen maar positieve ervaringen, ze gaat op een prettige manier met paard (en mens Knipoog ) om en neemt echt heel ruim de tijd, ook om dingen uit te leggen enzo.

Ik heb ook een paar keer meursing mee gemaakt, omdat de manege die liever liet komen omdat ze goedkoper waren met sommige dingen.. En Julia was altijd erg aardig..En heb over haar ook alleen maar positieve dingen..

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 22:41

Anita_D schreef:
D.A.P. "Crimpenerwaert" OK dan!

Die heb ik nu ook sinds kort en bevalt goed OK dan!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 09:45

nou ik vind bodegraven dus NIET duur. ik kom er al 8 jaar en ken alle arsten persoonlijk,

Zijn super! ik wil echt geen ander meer aan me paard.
sander LJ hans dick bart teun.
ze zijn allemaal goed!

maandag helaas moet ik er weer heen..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 11:49

Kan het nog duurder? Moet nog een rekening betalen van 294 euris, een paar spuitjes en een buigproefje, vind in kasso hoor!

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:04

Ik vind de Delta 3x niks!!!
door hen heeft mijn paard 1 jaar met een gebroken sesambeentje gelopen.
Ik heb ze erop geattendeerd dat, dat het probleem was,maar luisteren,nee hoor!
Het was onmogelijk volgens hen .
En dan heb ik het over 3 artsen van de Delta!
Ik vind het net een studentenkliniek

het heeft ons heel veel ellende,tijd en geld gekostt
en door hen was hij opgegeven.

Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik het geld van de rekening naderhand heb terug gehad(dankzij onze stalmeester)

Nu loopt Luck weer stukken beter sinds ij bij Dr van Unen is gweest