medicijnen met stroop ingeven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:15

Cassidy schreef:
Ook als je paard gaat flippen, als je bij een paard dat niet aan de wormenspuit wilt heb dagelijks honig geeft in een spuit, dan staat hij op een gegeven moment al in de houding hoor. Je moet ze er mee confronteren. Dus dagelijks met die spuit in de weer. En met honing of iets anders lekkers. Zul jij zien hoe snel ze over dat trauma heenzijn.

ha, zou jij dan even met mijn Irisje willen gaan praten en het vervolgens gaan proberen. Knipoog
Ik ben al 6 jaar bezig en het blijft iedere keer weer een crime.
Dus ik beperk me alleen tot de wormen-spuiten, maar ik beken, na 6 jaar gaat het steeds een ietsie pietsie beter!! Dus... we zullen volhouden

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 16:29

jazekers is daar siroop van maar daar heb ik nou niks aan deze pot zou toch eerst op moeten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:34

Al wat gehoord van Boehringer?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:37

eowyn04 schreef:
ha, zou jij dan even met mijn Irisje willen gaan praten en het vervolgens gaan proberen. Knipoog
Ik ben al 6 jaar bezig en het blijft iedere keer weer een crime.
Dus ik beperk me alleen tot de wormen-spuiten, maar ik beken, na 6 jaar gaat het steeds een ietsie pietsie beter!! Dus... we zullen volhouden

Juist omdat je je alleen beperkt tot de wormenspuiten gaat het niet echt beter, of maar heel langzaam beter.
Dagelijks een spuit met suikerwater of appelmoes of iets anders dat ze erg lekker vindt en ze staat de volgende dag met haar mond open voor de volgende spuit. En haar dan eens in de zoveel tijd pesten met een wormenspuit is dan een eitje.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 18:02

cassidy,,ik heb inderdaad wat van boehrlinger gehoord..je mag het oplossen in water maar dan wel gelijk geven en niet in laten trekken..het mocht ook in een appel ofzo..gr emaartje

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 22:51

ik heb toch maar besloten om de ventipulmin siroop erbij te kopen..dit werkt echt niet bij mijn paard die poeder zelf niet door de lekkerste dingen

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 11:42

stroop kun je heel goed proberen. en das idd de stroop die je ook op je pannekoek doet! vinden ze heerlijk!!!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 12:15

Cassidy, we zullen het eens gaan proberen.
Ik hoop dat het goed gaat, want het is ook zo'n muts van getsie vind ik niet lekker, maar een poging waard om te proberen.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 13:31

ik ga nou de ventipulminsiroop samen gebruiken met de ventipulmin poeder..kijken hoe da tgaat..

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 12:59

en over twee weken mag ik stoppen metde ventipulmin OK dan!