Mn haf heeft zolen+ijzers tegen hoefbevangenheid

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 18:09

Woeehoeeeee !
Vandaag zijn we met Mylla (van Pebblesje) een stukje het bos in geweest, en langs de weg.
Ze loopt perfect en het gaat zo goed!
ze is blij & opgewekt, en en en.... Haha!:D:D:D

*feest!*

justicehcb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 18:19

ik ken een manege pony die ook zulk belsag heeft en ze loopt nu gewoon super in de lessen 2 a 3 uur per dag doe wel rustig aan rustig opbouwen succes

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:10

ze liep echt super en had dr ook echt lol in Lachen kon je echt zien....mylla balen dat ze zoveel moest stappen..... Nagelbijten / Gniffelen

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:56

ze liep echt super en had dr ook echt lol in Lachen kon je echt zien....mylla balen dat ze zoveel moest stappen..... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 11:33

haha 2x Knipoog
Ja

nou gisteren heb ik haar dus even gelongeerd en ehm.. ja ze was weer aardig zichzelf Nagelbijten / Gniffelen

uiteindelijk heb ik mn lieveverzorgstertjepennnymeisje Pebblesje er maar op gezet en toen ging Lisa pas raar lopen doen Rolleyes

en toen begon het te stortregenen dus het was weer een geslaagde dag Tong uitsteken

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 12:24

Alacairion schreef:
haha 2x Knipoog
Ja

nou gisteren heb ik haar dus even gelongeerd en ehm.. ja ze was weer aardig zichzelf Nagelbijten / Gniffelen

uiteindelijk heb ik mn lieveverzorgstertjepennnymeisje Pebblesje er maar op gezet en toen ging Lisa pas raar lopen doen Rolleyes

en toen begon het te stortregenen dus het was weer een geslaagde dag Tong uitsteken

ja had ff moeite erop te komen haha.......ze ryd wel lkkr seg.....hou tog echt van "stevige" paarden en niet van die iele beesies...... Lachen
strx weer lkkr rijden........ Haha! Haha! Haha!