Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manda schreef:
Emmeloord gaf ook aan dat ze toen ze luisterden met de stethoscoop 2 botdelen over elkaar hoorden schuiven (hoor ik ook pas vandaag). Maar mijn vriend zei dat Ryan geen kik gaf, teminste geen extra pijn liet zien. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat een paard niet door de grond gaat of minstens pijn aangeeft als 2 botdelen over elkaar schuiven. En als je zo duidelijk 2 botdelen over elkaar hoort schuiven waarom kan je dat dan niet duidelijk zichtbaar op een foto krijgen en hoe komt het dat een paard dan nog zijn benen belast tijdens het lopen. Hij loopt namelijk wel al is het kreupel.
Het verhaal wordt steeds vager en ik vind het jammer dat ik MOEST werken toen Ryan op de kliniek was. Morgen belt mijn vriend naar de arts in Emmeloord voor nader uitleg en met de bevindingen die de radioloog had op de foto. Ik wil namelijk een foto waarop de breuk duidelijk te zien is en niet een foto van zulke slechte kwaliteit.
. Niet ileum dus.
. Als dit de mogelijke fractuur is ga ik nog eens naar de radioloog met de foto, misschien dat hij kan aanwijzen waar het ilium zit zodat hij nog een keer kan kijken of hij daar een breuklijn in ziet.