bronchoscopie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:13

nadezda schreef:
Overleg goed met je dierenarts of bewegen echt kan en goed is, op het advies van hem of haar zou ik dat alleen doen.

Lijkt me inderdaad verstandig!

Nu je paard onder behandeling is neem ik aan dat je regelmatig contact opneemt met de veearts over hoe het gaat.
Dan zou ik gelijk even bespreken wat je nou precies wel en niet mag doen als je daar over twijfelt...

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 22:25

ik moet inderdaad over 10 dagen terugbellen want dan hoeft ze geen prednison meer

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:20

Emaartje schreef:
ik moet inderdaad over 10 dagen terugbellen want dan hoeft ze geen prednison meer

Ik zou als ik jou was gewoon morgen even bellen wat je nou precies wel en niet mag doen.
Hoef je in ieder geval niet meer bang te zijn dat je het verkeerd doet! Knipoog

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 23:34

ja heb je goed doe ik

BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:57

hallo, mijn Bill heeft 2 jaar geleden een paar onderzoeken gehad en hierbij was hij erg braaf, liet alles toe en zijn tot de conclusie gekomen dat hij een zweer achter z'n slokdarm/begin maag had. Met medicijnen (hele dure) hebben we dit in zoverre kunnen oplossen dat dit zo goed als weg is. Hij hoeste ook altijd als een oude man en boerde als hij een snoepje, boterham, appel of gewoon z'n eten kreeg. Dit kwam dan uit z'n tenen. Hij zat ook bijna tegen dampigheid aan. (Hij is nu ong. 21 jr. oud). Nu op dit moment mogen we niet klagen, af en toe een kuchje-stootje-, regelmatig moet hij gewoon z'n werk doen, niet zeuren, en hij staat veel buiten.zomers dag en nacht op het land van 1 mei tot 1 nov/16 nov. en in de winter staat hij elke dag wel buiten op een stuk grond/gras. Met werken jaag ik hem niet in het zweet (iets) zodat hij drijfnat is en uren duurt voordat hij opgedroogd is. Hij heeft nl. lekker z'n winterkleed. Staat ook zonder deken op stal. Goed voor z'n gestel. En verder gaat het geweldig met hem. Ik hoop dat Bill nog heel wat jaartjes meegaat. T'is nl. een welsh cob. groetjes en sterkte. OK dan!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:39

Emaartje schreef:
ja heb je goed doe ik

en...

wat mag je doen?
Ik ben wel benieuwd...

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 19:48

nou ik mocht een halfuurtje per dag stappen in het bos een een klein stukje draf kon ook geen kwaad ,,maar mocht inderdaad niet meer doen,ik heb dus vandaag gelijk er gebruik van gemaakt ze vond het heerlijk en in stap moest ze briezen en er kwam al slijm uit dus een goed teken....