Subli granenmix; graag voedingsadvies

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 10:35

waarom ga je niet over op granenmix van masters, erg goed.

Rienke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 12:54

Wat is het verschil tussen masters en Subli en waar kun je dat krijgen? Is er ook een internetpagina van?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:57

Verschil zal denk ik liggen in de samenstelling (welke granen). De 1 zal wel mais of tarwe erbij hebben, de ander misschien niet.
Dus gewoon even kijken op de website, dan kom je het verschil denk ik wel tegen. Maar ook Havens heeft bijv. een 5-granenmengeling.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:57

Rienke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 15:29

Dank je wel! Op www.subli.nl kun je niet de samenstelling van de granen zien. Daar heb ik dan uiteraard even over gebeld, wat die 6 granen nu precies zijn. Op www.vancooten.nl kun je de samenstelling wel zien. Voor zomerexceem is de granenmix uiterst geschikt, vanwege de kleine hoeveelheid toegevoegde suikers volgens de meneer van Subli.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:39

eigenlijk moest je gewoon al die samenstellingen naast elkaar hebben zodat je goed kunt vergelijken wat nou waar inzit...
en dan dat daaruit kiezen wat voor jouw dier het beste is..

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:36

Rienke schreef:
Dank je wel! Op www.subli.nl kun je niet de samenstelling van de granen zien. Daar heb ik dan uiteraard even over gebeld, wat die 6 granen nu precies zijn. Op www.vancooten.nl kun je de samenstelling wel zien. Voor zomerexceem is de granenmix uiterst geschikt, vanwege de kleine hoeveelheid toegevoegde suikers volgens de meneer van Subli.
Kan de meneer van Subli ook geen uitkomst bieden bij de vraag van de TS ?