Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ynskje21 schreef:Zelfs chronische bronchitis kan over gaan...hoewel natuurlijk beschadiging op de longblaasjes onomkeerbaar is.
Scum schreef:Dat klopt. Als een verkoudheid langer dan 2 weken duurt wordt het door een DA al chronische bronchitis genoemd. En dat kan dus overgaan, wat niet wegneemt dat het ernstig is.

) en daarmee is het goed over gegaan 
ik dacht gisteren het ging aardig
wou vandaag even rustig gaan stappen,maar nee ze was behoorlijk benauwd,gelijk dierenarts gebeld ,en hij kwam direct om gelijk een injectie te geven voor de benauwdheid,hij vond het gek dat die het zo erg had nou het leek op een allergie zei hij, maar had gelukkig geen koorts,en het moet maandag over zijn,anders wou hij er toch inkijken wat er eingelijk aan de hand is
met een bronchoscopie maar ik doe het zekers wel!!!hopelijk weet ik dan wat er aan de hand is

Emaartje schreef:dus met ventipulmin komt er geen slijm los!!!ik dacht da thet een slijmoplosser was...kun je sputylosin en ventipulin tegelijkertijd gebruiken??
hopelijk is ze gauw weer beter..