Wond die NOOIT meer zal genezen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:54

Je kunt ook calendulanzalf van VSM proberen. Dit is een homeopatisch middel. Of probeer eens AVS van de paardendrogist. Dit is een middeltje tegen zomereczeem, maar wij hebben gemerkt dat het er vooral voor zorgt dat kale plekken snel weer begroeid zijn. Ik ben alleen wel bang dat er in jouw geval niet veel meer aan te doen is. Hoe lang is de plek al kaal?

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:08

@ pipeloi, hoe is whitney aan die wonden gekomen? Die buikwond lijkt wel ernstig diep. Gaf dat geen problemen met vuiligheid (bv op stal of in de wei?)

Gelukkig heeft ze er verder niets aan over gehouden.

pipeloi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:56

hai Rub

Whitney heeft die wond opgelopen door dat er op stal een man was die vond het nodig om haar door een smalle deuropening naar buiten te brengen,
bij toeval kwam ik er aan en zag wat hij van plan was .Whitney was net
verhuist van stal en was nog al hyper waardoor hij haar niet meer kon houden , terwijl ik dit zag riep ik dat hij haar moest los laten en terwijl hij dat deed ging die man zelf in de deuropening staan. Whitney zag maar 1 uitweg en die was door die deuropening, maar zoals witje is heel angstig dat ze je zeer zal doen ging ze in een vaart langs de deurpost en daar bleek 2 hele grote bouten uit te steken waar door ze zich open haalde
Ik kan je vertellen dat ik erbij heb staan huilen en overgeven .
Na bij gekomen te zijn van die vreselijke buikwond kwam ik de dag later weer op stal en toen had ze een ontzettend dik oog met een wond .

groetjes pipeloi

pipeloi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:06

sorry heb nog niet helemaal je vraag beantwoord , betreft vuiligheid op stal of in de wei .
Nadat de dierenarts de wond aan de binnenkant had gehecht en de buitenkant had geniet moest ik er verder niks meer aan doen ze mocht 2 week niet van stal alleen aan de hand lopen ,verder heb ik het zo schoon mogelijk proberen te houden met uit lauw uit gekookt water , maar waar ik al bang voor was en ook heb gemeld aan de dierenarts , was dat ik bang was dat Whitney de nietjes er aan de buitenkant zou uit trekken , nou volgens die dierenarts had die dat nog nooit mee gemaakt .Jaja nou eens moest het de eerste x zijn en jawel mijn Whitney deed dat waardoor er een lelijke vleesrand om heen kwam en met na controle besloot de dierenarts die er maar van af te snijden omdat het aan het afsterven was daarna moest de wond open blijven en wonder boven wonder het is dicht gegaan maar helaas wel een klein verdikking van over gebleven .

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:13

Dat is typisch bont-eigen, die doen alles altijd als eerste en vooral velen versteld staan...maar wat een domme man die staleigenaar. Hij had het vast goed bedoelt maar met een beetje verstand weet je hoe je zo`n paardje als zij moet behandelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:13

RUBYWHITE schreef:
Dat is typisch bont-eigen, die doen alles altijd als eerste en vooral velen versteld staan...maar wat een domme man die staleigenaar. Hij had het vast goed bedoelt maar met een beetje verstand weet je hoe je zo`n paardje als zij moet behandelen.

Sorry hoor, maar BONT-eigen ?!
Kom op zeg... Dat kan elk paard gebeuren.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:19

ShannaY schreef:
Sorry hoor, maar BONT-eigen ?!
Kom op zeg... Dat kan elk paard gebeuren.

WHAAHA, bont is maar een kleurtje hoor.. het kan inderdaad elk paard overkomen.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:21

Ik lees het sarcastisch... jullie vatten het veels te serieus op Verward
Veel mensen zeggen bij arabieren als ze fris typisch iets voor arabieren, maar elk paard kan fris zijn, do you get my point?

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:29

Citaat:
Ik lees het sarcastisch... jullie vatten het veels te serieus op

Inderdaad, het was met een vette knipoog bedoelt, ben heus niet zo dom dat ik alleen denk dat het alleen bij bont kan gebeuren bovendien doelde ik meer op het feit dat die da gezegd had dat die nietjes nog nooit door een paard eruit gehaalt waren en dat withney de eerste was...

onze da roept zelf altijd, alles wat ik nog nooit mee gemaakt heb met paarden gebeurd altijd met die bontjes van jullie.... Lachen het is gewoon humor....

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:31

RUBYWHITE schreef:
Inderdaad, het was met een vette knipoog bedoelt, ben heus niet zo dom dat ik alleen denk dat het alleen bij bont kan gebeuren bovendien doelde ik meer op het feit dat die da gezegd had dat die nietjes nog nooit door een paard eruit gehaalt waren en dat withney de eerste was...

onze da roept zelf altijd, alles wat ik nog nooit mee gemaakt heb met paarden gebeurd altijd met die bontjes van jullie.... Lachen het is gewoon humor....

Blond tja.. wat kan ik er meer van zeggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:33

Tulandro schreef:
:o? tja.. wat kan ik er meer van zeggen..

Ik ben ook een blonTje, volgende keer dan wel die dikke vette Knipoog erbij he Knipoog

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:42

sorry, ik ben van nature ook blond, ik weet t meer van die smilys gebruiken Knipoog alleen reageer ik 9 van de 10 keer altijd met snel antwoorden en dan ken ik alleen deze Knipoog Lachen

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:45

wij hebben voor de hond een keer berkenteer gekregen , al het haar kwam terug