mijn paard zijn staart valt helemaal uit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 20:33

Idd kappen met die Equistar, ik heb wel meer paarden gezien die daar last van kregen.
Wat als antiklit ook prima werkt is een 'niet-uitspoelen-cremespoeling' (voor mensen dus) verdunnen met water.

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 23:29

Het hoeft niet aan die Equistar te liggen, maar om er even een tijdje mee op te houden kan geen kwaad!
Iedereen beweert meteen dat het aan Equistar ligt, kan best zo zijn maar hoeft niet.. Maar je kan kijken of het daar aanligt?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:25

Al dat gefrut aan die staart is echt niet goed. De staart van mijn paard heeft 2 jaar geleden ook wat uitgevallen. Ik ben er toen gewoon niet meer aan gekomen. Af en toe was ik hem met mensenshampoo en doe er dan een flinke hoeveelheid antiklit in even in laten werken en goed uitspoelen. De staartwortel sla ik altijd over. In de zomer was ik die 1 of 2 keer met betadine, maar dan alleen als ik schilvers zie en ik denk dat die een keer gewassen moet worden.

De staart is zo mooi bijgekomen, borstelen doe ik alleen als hij net gewassen is en en makkelijk door te kammen is, anders blijf ik er gewoon af. Als ik de benen afspuit en er zit veel zand in de staart, spoel ik even de onderkant mee uit.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 11:15

Hey nat,

Ik zag het idd van de week, ik schrok me rot Bloos!
Je had het er toendertijd idd al over, maar had niet gedacht dat het ZO erg zou worden. Ik weet ook niet precies wat je eraan kan doen. Maar ik wens jullie in ieder geval veel beterschap Ach gut

Dikke kuss Lisette en Tiffes

natje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 20:29

hey lisette bedankt... heb van de week twee mensen bij mijn paard gehad en die zeiden allebei afgezonderd van elkaar dat het iets is in z'n maag en lever... en dat bij het ene paard de manen uitvallen ,of die onder de bulten gaan zitten en bij mijn paard is het zijn staart waar nog 10 sprieten inhangen... hij heeft nu een stofwisselings kuur gekregen en hoop dat het nu beter gaat, maar we gaan het wel verder laten onderzoeken...

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 18:58

super veel sterkte Ach gut