Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nou dus zo licht dat ik gewoon heb gereden, tot dat mn prive instructrice zei nou hij is wat licht onregelmatig! maar niet zo erg om te stoppen. dus ik niet naar springles gegaan en dressuurles en hem wat rust gegeven, en daarna weer voorzichtig begonnen met rijden, en ik merkte niks aan hem, tot ik hem vanavond aan de longeerlijn deed, toen zagen we dat hij weer wat licht onregelmatig was, maar hij heeft absoluut geen centje pijn want hij rent gewoon lekker door met zn oortjes naar voren, zelf denk ik aan een lichte hoefkneuzing (dat heeft hij al vaker gehad door tegen de muur van de stal te trappen) maar de smid komt van de week wel ff. maar ik weet haast 100% zeker dat dat het is.
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt en dat de hoefsmid er wat aan kan doen.... Sunny loopt namelijk ook nog steeds met dr oortjes naar voren :S alleen laatste dagen oren in dr nek als ik stukje met dr moet draven.. maar stappen en dan vooral buiten gewoon nog oortjes naar voren en vrolijk

haha... ik hou wel van springen alleen ik heb een hafje en gaat dat dus niet
of niet echt in ieder geval, en nu ze zo met dat been zit al helemaal niet :S Bitterbal schreef:Nou.. de pees is dik en gevoelig rechtsvoor zegt ie... zeheeft een injectie gekregen wat ontstekingsremmend moet werken.. moet deze week stappen met haar over de harde bodem en van het weekend longeren om te kijken hoe ze loopt...
)