Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en hij was wel wat rustiger, maar nu was hij dus gaan liggen.Mist schreef:lijkt me (AL LANG) tijd voor een DA ! een paard dat gaat liggen en trillen is niet gezond.....hoe lang waren jullie van plan dit aan te kijken
Suusiej schreef:Nee mensen! Klomp, jij doet nu even dat stukje kopieeren.
In de 1e zin gaat het dus over Haiko, dat is ook de pony van de foto!
Daarna komt de zin-> Vorige week is AETON ook al een beetje ziek geweest(dit is dus zijn buurman) en die was aan het trillen en wilde steeds gaan liggen
TeamSpirit schreef:ff paar vraagjes:
zweten je paardjes ook toen ze lagen?
hoe zit het met hun eetlust?
zijn ze energiek of overdreven sloom?
Wat is hun temperatuur?
voelde ze misschien overdreven warm of koud aan?
ff voor wat duidelijkheid
shana schreef:dat rillen is dat geen symptoom van sint jakobs kruiskruid vergiftiging of ben ik verkeerd?

merrieveulen schreef:hallo!!!!! laat de DA eens komen zeg! hoe lang is dit nou al zo? een paar dagen? zeker bang dat het geld gaat kosten? dan moet je geen paard nemen! dit is echt niet normaal hoor, die paarden zijn ziek, dan ga je zelf toch ook naar de dokter?
lizjuhh schreef:nee, ze zijn niet opnieuw ziek geworden.
Suus zei vorige week maar dat is niet zo... Het is deze week.
vandaar mijn verhaal als correctie omdat het niet klopt en het niet werd gesnapt

lizjuhh schreef:ik ga er vanuit dat Arie ervaring heeft na al die jaren! wij mensen hebben opok wel eens krampen. en hoe moet dat nou in de natuur? dan komt het ook weer goed...
ellepel schreef:en vaak achteraf valt het nog mee ook, ik heb vroeger ook heel wat keren geroepen bij een boer dat er een veearts moest komen, terwijl het dan later ook wel weer meeviel.....