En als bitloos goed gaat, heb je het al eens geprobeerd met alleen een (leren) bit, dus zonder hoofdstel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), waarna ik eerst die kleine weggezet heb en toen ben ik weer opgestegen, niks aan de hand, geen schudderij oid. daarna heb ik 3 dagen niet gereden, omdat ik bij de eerste val pijnlijk op m'n arm was gevallen. toen ik gister dus weer wou rijden was het mis. nu zit ik te denken dat het misschien iets is wat aan het genezen was, maar dat het nu weer erger is door dat gebok donderdag.... (iets in de rug/ hals?)

of kraker
bijkomen, of hij moet naar een kliniek voor röntgenologisch onderzoek
. ik hoop maar dat dat niet nodig is..... ik voel me nu best wel kl*te (en een dierenbeul), stel nou dat hij dit vanaf het begin heeft gehad, dan heb ik hem bereden terwijl hij aan wou geven dat hij pijn had
......
Ga nou meteen naar een goede kliniek[of naar Utrecht], dit is echt tijd en geld verspillen.
Ik heb echt heel veel ervaring en kan vanaf hier al zien dat het niet de goede oplossing is, symptoom bestrijden, noemen we dit.
Succes met je paardje, ik hoop dat het goed komt.

wel.. 
, gelukkig is de schade hersteld....)?
)