Ik ben een van die "idioten" die een aantal keer per week 3 kwartier heen en drie kwartier terug rijdt om haar paard de kans te geven op een relaxte manier op te groeien tussen zijn maatjes waar hij vanaf veulen bij staat en mee speelt. Dit doe ik ondertussen al bijna 3 jaar. Op een korte tussenpose na, waarin ik het geprobeerd heb op een penionstal bij mij in de buurt. Helaas staan waar ik woon, de paarden in de winter overal binnen. Ik vind hele dagen binnen staan en af en toe een uurtje niksen in een paddock niet goed voor een jong paard. Ik heb gekozen voor een vertrouwd adres waar hij gelukkig is en ja, dat is vlakbij de Faculteit. Nu staat hij overdag buiten en in het najaar en winter 's nachts op stal.
Vandaar....
Zelf heb ik Bokhorst en daar is ook niet altijd iedereen tevreden over, maar ik weer wel , heb hem al 10 jaar.
, en ik weet dat hij als gewone dierenarts is begonnen, niet als paardenarts. Tuurlijk heeft hij het nu goed voor elkaar met zijn praktijk. Maar meningen blijven verschillen.