goede dierenarts regio Utrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 12:41

Raadseltje he Antheman... Tong uitsteken Haha!
Ik ben een van die "idioten" die een aantal keer per week 3 kwartier heen en drie kwartier terug rijdt om haar paard de kans te geven op een relaxte manier op te groeien tussen zijn maatjes waar hij vanaf veulen bij staat en mee speelt. Dit doe ik ondertussen al bijna 3 jaar. Op een korte tussenpose na, waarin ik het geprobeerd heb op een penionstal bij mij in de buurt. Helaas staan waar ik woon, de paarden in de winter overal binnen. Ik vind hele dagen binnen staan en af en toe een uurtje niksen in een paddock niet goed voor een jong paard. Ik heb gekozen voor een vertrouwd adres waar hij gelukkig is en ja, dat is vlakbij de Faculteit. Nu staat hij overdag buiten en in het najaar en winter 's nachts op stal.
Vandaar.... Pling

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:50

Daar mag je heel zuinig op zijn!

Er is in deze buurt erg veel vraag naar, maar geen stal die het kan bieden wat jij wil. Daarom sta ik bij een boer!

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 13:15

Wat ik wil heb ik al, alleen zoek in zo iets nog bij MIJ in de buurt...helaas heb ik dat hier nog niet gevonden Pling
Ik blijf doorzoeken! Verhuizen is voorlopig even nog geen optie...

miertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 14:06

Gelukkig maar dat iedereen zijn eigen mening heeft over artsen. Voor diegene die Tobias of Gertjan hebben, fijn dat het goedgaat. Lachen Zelf heb ik Bokhorst en daar is ook niet altijd iedereen tevreden over, maar ik weer wel , heb hem al 10 jaar. OK dan!

Ik ken Gertjan van vroeger, toen gaf hij keyboardles *LOL* , en ik weet dat hij als gewone dierenarts is begonnen, niet als paardenarts. Tuurlijk heeft hij het nu goed voor elkaar met zijn praktijk. Maar meningen blijven verschillen.

Ik denk dus dat je gewoon op je gevoel af moet gaan qua arts zoeken. Maar ik zou echt zelf eerder voor een arts kiezen die al langer in het vak zit. Evt. kun je naar Muiswinkel, Emmeloord. Of naar Van Schie, alhoewel die zelf niet meer vaak op de praktijk zit.

Succes met de zoektocht!