Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suzan1 schreef:traumeel gel is prima spul, zowel voor dier als mens. Altijd standaard een volle bus op voorraad, zo belangrijk is traumeel gel voor mij.
Laatst een merrie die wat last had van haar uiers (veulen net afgespeend), traumeel gel erop. De volgende dag zag je al duidelijk verbetering.
Een ruin had al zeker 3 maanden last van een bult, door influenza inspuiting. Van alles destijds (regulier) geprobeerd, niets hielp. Na enkele dagen traumeelgel was de bult al voor de helft minder. Sinds die tijd is traumeel gel heilig voor mij!
) De VA heeft er niks aan gedaan, maar toen ze thuiskwam twee dagen later had ze een dik been waar de wond zat. Ik heb het twee x dik ingesmeerd met Traumeel, en de volgende dag was het weer helemaal in orde! Maris schreef:Zou Traumeel ook werken om witte haren ( door een drukking ) te voorkomen ? De peesbeschermers bij mijn paard hebben te strak aangezeten en nu zitten er harde randjes op zijn benen ........
Of werkt calendula beter ?
Groetjes,
Maris
cinv schreef:IK gebruik al jaaren traumeel de tablettes van 250 bestel ik bij de apotheek altijd.. Ik geef er 3 per dag 6dagen op 7 , omdat mijn paard stijf is vanachter ( achterhand) en ik merk duidelijk een verschil als ik het geef of stop!...Super en is idd van planten kan absoluut geen kwaad.
Ik geef het meer in preventie tegen arthrose.
cinv schreef:Ik geef het gans het jaar, de vroegere eigenares deed dat ook al jaren .
3 pilletjes per dag 6 dagen op 7.
Ik zie zo het verschil. Ik koop een doosje van 250 voor 25€ ongeveer.
Ik ga eens proberen ze aan de hond te geven ....., kijken of het werkt.