Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gouda schreef:Op de stal waar ik vanaf deze zomer ben gaan staan staan meerdere luchtzuigers (waarvan 1 naast mijn paard en 1 tegenover) en wevers. Mijn paard heeft het (nog) niet overgenomen. Toch blijf ik er stiekum angstig om en geef haar extra kuil en stro.
Citaat:Paardne nemen in principe dit gedrag dus niet over van andere paarden
ZOu best willen dat paarden gedrag van elkaar overnemen. Dan zet ik hem ook naast een paard wat geen dekens sloopt of een hele snelle, Lijkt me leuk!!
Vanessa schreef:Thanks voor de link Vonnie, maar ik zou heel graag ervaringen willen horen van paardeneigenaren wiens paard naast een luchtzuiger staat of op andere manieren ervaring hiermee hebben.
Valentinotje schreef:maar ik vind dat als jij je paard naast een luchtzuiger hebt staan je wel van de eigenaar van dat paard mag verwachten dat hij hem tenminste een luchtband omdoet... en of ze luchtzuigen nou ook overnemen? Geen idee, volgens mij is het echt puur iets uit verveling wat een paard zich heeft aangeleerd...